فضاهای مجازی یکی از معضلات اجتماعی در شهرستان خدابنده محسوب می‌شوند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اهمیت تبیین و روشنگری مردم و به ویژه قشرهای جوان از اهداف نحله‌های نوظهور ایجاد شده در مقابل جهان اسلام گفت: فضاهای مجازی یکی از معضلات اجتماعی در شهرستان خدابنده محسوب می‌شوند. به گزارش اشراق24،حجت‌الاسلام علی بیگدلی اظهار داشت: در راستای افزایش آگاهی و آشنایی قشرهای جوان، […]

49827918153رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اهمیت تبیین و روشنگری مردم و به ویژه قشرهای جوان از اهداف نحله‌های نوظهور ایجاد شده در مقابل جهان اسلام گفت: فضاهای مجازی یکی از معضلات اجتماعی در شهرستان خدابنده محسوب می‌شوند.

به گزارش اشراق24،حجت‌الاسلام علی بیگدلی اظهار داشت: در راستای افزایش آگاهی و آشنایی قشرهای جوان، با حضور سخنرانان برجسته نشست‌های آسیب شناسی معضلات به وجود آمده ناشی از فضاهای مجازی در دانشگاه‌ها و مداس شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر فضاهای مجازی یکی از مهم‌ترین مسائل ایجاد معضلات اجتماعی در شهرستان خدابنده محسوب می‌شوند که با آگاه سازی و روشنگری مردم در چگونگی بهره‌گیری از این فضاهای مجازی باید انجام شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه آگاه سازی مردم از تهاجمات فرهنگی رواج یافته در فضاهای مجازی از رسالت‌های مبلغان و روحانیون به شمار می‌رود، گفت: باید هریک از مبلغان و روحانیون در اشاعه و تبلیغ فرهنگ دینی با تبیین احکام و اخلاق اسلامی در محافل و مجالس عمومی فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان با در دست داشتن ابزارهای مختلف از طریق گوناگون برای تغییر باورها و اعتقادات مردم مسلمان تلاش می‌کنند که فضاهای مجازی بزرگترین آسیب اجتماعی برای تحقق اهداف دشمن به شمار می‌آید.

بیگدلی با بیان اینکه قشرهای جوان و نوجوان بیشتر در معرض خطرات دشمنان قرار می‌گیرند، تصریح کرد: باید با افزایش تبلیغات توسط روحانیون و مبلغان دینی اثرات تبلیغی فعالیتهای دشمنان را کم رنگ کنیم که در این راستا ارتقای سطح علمی و آگاهی مبلغان نقش تأثیرگذاری ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت حضور خواهران مبلغ در مناطق مختلف شهرستان‌ها عنوان کرد: با حضور این مبلغان در مراسم‌ها و جلسات برگزار شده در جمع بانوان رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان و پاسخگویی به شبهات و سوالات آنان توسط خواهران مبلغ بهتر انجام می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با بیان لزوم ایجاد شرایط و امکانات حضور خواهران مبلغ در مناطق مختلف شهرستانها خاطرنشان کرد: با اعزام خواهران مبلغ به روستاها و مناطق محروم، امر تبلیغ سبک زندگی اسلامی و اشاعه فرهنگ دینی برای قشر بانوان تأثیرگذارتر می‌شود.