فرهنگ شهادت کشور را بیمه کرده است/فداکاری شهدا را با زبان روز به نسل جوان بگوئیم

معاون معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود شهید خلبان،مصائبی گفت: شهدا از ارکان نظام اسلامی و عامل وحدت در جامعه محسوب می شوند و فرهنگ شهادت کشور را بیمه کرده است. به گزارش اشراق۲۴،مراسم یاد بود شهید بهمن مصائبی با حضور مسئولان لشکری و کشوری در روستای مزید آباد شهرستان خدابنده برگزار […]

معاون معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود شهید خلبان،مصائبی گفت: شهدا از ارکان نظام اسلامی و عامل وحدت در جامعه محسوب می شوند و فرهنگ شهادت کشور را بیمه کرده است.img_20161205_114158

به گزارش اشراق۲۴،مراسم یاد بود شهید بهمن مصائبی با حضور مسئولان لشکری و کشوری در روستای مزید آباد شهرستان خدابنده برگزار شد.

سردار ارجمند فر،معاون معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت مصائبی اظهار کرد: اگر آمریکا و دیگر حامیانش نمی توانند به کشور ما حمله کنند، از برکت خون شهداست .

وی افزود: هنوز هم دشمنان از شهدا می ترسند و فرهنگ شهادت، فرهنگ عاشورا و فرهنگ انتظار کشور را بیمه کرده است .

معاون معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا با پرورش فرزندانی برومند، مایه عزت ایران اسلامی شدند و شهدا با اقتدا به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امنیت، استقلال و آرامش جامعه را برای ما به ارمغان آوردند .

وی افزود: شهدا، ارزش های نظام اسلامی را احیا کردند و امروز اقتدار، عزت و سربلندی نظام به برکت خون شهدا است، شهدا با اطاعت از ولی فقیه و باورهای دینی خود به  دفاع از میهن برخواستند و عزت، افتخار و آزادی را به ایران اسلامی بخشیدند.

حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان نیز در این مراسم عنوان کرد: شهدا متعلق به زمان یا گروه خاصی نیستند و بلکه جهانی هستند و به تمام اقشار و زمانها تعلق دارند.

وی افزود: ما در برابر خانواده شهدا سر تعظیم فرود می آوریم زیرا بسیج و شهدا از ارکان نظام اسلامی و عامل وحدت در جامعه به شمار می روند و بسیج ، مبنا و محور وحدت در ایران اسلامی محسوب می شود که این از برکات انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان با اشاره به فرمایش رهبری که فرمودند “بیان کار شهدا از خود شهادت کمتر نیست”، اظهار داشت: نسل های امروز در جنگ و اتفاقات گذشته کشور حضور نداشتند.

وی ا اشاره به اینکه باید فداکاری های شهدا را بگوییم، گفت: باید همت، عمل، ایثار و فداکاری شهدا را به نسل های امروز که از انها مطلع نیستند بگوییم.

حجت الاسلام متین در ادامه اضافه کرد: باید به نسل جوان بگوییم که شهدا چکار کردند که انقلاب تا به امروز باقی مانده است، انقلابی که تمام دنیا با هم متحد شدند تا آن را نابود کنند اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه باید به نسل امروز گفته شود که چگونه شد که انقلاب اسلامی تا به امروز باقی مانده است و به سرعت در حال پیشروی می باشد، تاکید کرد: یکی از نقش های عظیم باقی ماندن انقلاب تا به امروز، خون شهدا است.

حجت الاسلام متین در خاتمه خاطر نشان کرد: شهدائی همچون مصائبی جان خود را دادند تا انقلاب با عزت و افتخار باقی بماند.

شایان ذکر است شهید سرهنگ خلبان بهمن مصائبی در شهر سراوان استان سیستان و بلوچستان در سانحه سقوط هواپیمای فوق سبک نیروی زمینی سپاه-تیپ صابرین-در حین ماموریت به فیض شهادت نائل آمد و در زادگاهش،روستای مزید آباد خدابنده به خاک سپرده شد.

img_20161205_114158img_20161205_114230img_20161205_114218img_20161205_114203img_20161205_114237img_20161205_114151img_20161205_114212