فتنه ۸۸سازماندهی ترین حادثه ای بود که در بین داخل و خارج کشور صورت گرفت/دشمن وحدت ما را نشانه رفته است

جانشین پدافند غیرعامل کشور در خدابنده گفت: فتنه ۸۸یکی از از تلخ ترین،خسارت بارترین و سازماندهی ترین حادثه ای بود که در بین داخل و خارج کشور صورت گرفت و این فتنه یک شبکه بزرگی بود که با احساس خطر کردن مردم در ۹دی شکست خورد.  به گزارش اشراق۲۴،سردار علی اصغر زارعی جانشین پدافند غیرعامل […]

جانشین پدافند غیرعامل کشور در خدابنده گفت: فتنه ۸۸یکی از از تلخ ترین،خسارت بارترین و سازماندهی ترین حادثه ای بود که در بین داخل و خارج کشور صورت گرفت و این فتنه یک شبکه بزرگی بود که با احساس خطر کردن مردم در ۹دی شکست خورد. 

به گزارش اشراق۲۴،سردار علی اصغر زارعی جانشین پدافند غیرعامل کشور در خدابنده با اشاره به تاریخ مشروطیت در ایران اظهار کرد: مشروطیت دست روشنفکران انگلیسی افتاد و همین عامل شکست آن شد.

وی افزود: رضاخان از داخل مشروطیت متولد شد که تیشه به ریشه اسلام زد و باعث بوجود آمدن مشکلات بسیاری برای مردم این سرزمین شد که هیچگاه از ذهن تاریخ و مردم پاک نخواهد شد.

جانشین پدافند غیرعامل کشور در ادامه به نهضت ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: برای این کار افراد زیادی در خوزستان کشته شدند و شعار آیت اله کاشانی و مصدق در آن زمان این بود که مگر نفت مملکت ملک پدری شاهان قاجار- ناصرالدین و مظفر الدین شاه -بود که آن را به انگلیس بخشیدند.

وی با بیان اینکه دشمن برای شکست نهضت ملی صنعت نفت ایران بین آیت اله کاشانی و مصدق اختلاف انداخت تا اینکه این نهضت نیز شکست خورد افزود: شعار ما از اول استقلال آزادی جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و شعار مرگ بر آمریکا انگلیس و شوروی شعار همیشگی مان است و استقلال به همین معنا است.

زارعی ادامه داد: هنوز هم نفت یکی از مولفه ای مهم محسوب می شود و وابستگی اقتصاد منطقه به نفت است و سیاست دشمن این است که ما که تولید ککنده آن هستیم بیشتر از خودشان که مصرف کننده هستند به نفت وابسته باشیم.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی نیز دشمنان همچنان درصدد ضربه زدن به ما بوده اند و در همان روزهای اول جنگ راه انداختند و آمریکا و انگلیس کاری کرد که عراق اولین کشوری باشد که به ما حمله کند و ۲۳کشور از صدام حمایت کردند ولی به همت رزمندگان و بسیجیان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

زارعی با بیان اینکه زمانی که انقلاب شد صنعت نفت به دست خودمان افتاد و چهل سال است که از آن بهره برداری می کنیم تصریح کرد: در دولت نهم غنی سازی اورانیوم ۲۰درصدی انجام گرفت که این کار نگرانی انگلیسی ها و آمریکائی ها را مضاعف کرد و طبق اذعان خود کشورهای غربی هیچ گونه کمکی به ایران در بحث هسته ای نکردند و هر جا هم که توانستند مانع این کار شده اند.

وی افزود: دشمنان از سال ۸۸ به طور جد تصمیم گرفتند که در مقابل ایران بایستند و امریکا و اسرائیل از طریق افراد داخل کشور که دارای مناصب خاص بودند برای ضربه زدن و رسیدن به اهداف شوم خود بهره بردند و با ایجاد تردید در دل مردم این بستر فراهم شد و فتنه ای ساماندهی شد.

زارعی با بیان اینکه این کارها تصادفی نبود ادامه داد: فتنه ۸۸یکی از از تلخ ترین،خسارت بارترین و سازماندهی ترین حادثه ای بود که در بین داخل و خارج کشور صورت گرفت و این فتنه یک شبکه بزرگی بود که با احساس خطر کردن مردم در ۹دی شکست خورد.

وی افزود: افراد در داخل کشور سران فتنه نیستند بلکه آمریکا و  انگلیس سران فتنه هستند و مردم باید دشمن شناس باشند و نسبت به حماسه۹دی غیرتمند عمل کنند و اجازه ندهند یک عده افراد سودجو در بین بیان مطالبات به حق که اخیرا در برخی شهرها انجام شده است به اهداف خود برسند.

زارعی ادامه داد: دشمن وحدت ما را نشانه رفته است و برخی فتنه گرها این حوادث اخیر و اغتشاشات در شهرها را به راه انداخته اند و باید با اقتدار ملی و تبعیت از رهبری که هم شرعی است و هم قانونی،جلوی سران فتنه ایستاد.