فاجعه ای نسل کشی و کشتار در کشور میانمار،سیاست کلی استکبار جهانی است

  فرمانده سپاه خدابنده گفت: فاجعه ای نسل کشی و کشتار و زنده سوزی مسلمانان  که در حال رخ دادن در کشور میانمار است سیاست کلی استکبار جهانی است. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴اظهار کرد: ۱٫۵میلیارد مسلمان در ۶۰ کشور دنیا وجود دارند اما در برابر کشتارهای مسلمانان […]

 

فرمانده سپاه خدابنده گفت: فاجعه ای نسل کشی و کشتار و زنده سوزی مسلمانان  که در حال رخ دادن در کشور میانمار است سیاست کلی استکبار جهانی است.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴اظهار کرد: ۱٫۵میلیارد مسلمان در ۶۰ کشور دنیا وجود دارند اما در برابر کشتارهای مسلمانان در یمن، سوریه، عراق و میانمار سکوت کرده اند.

وی این سکوت را نشان از کم شدن غیرت مسلمانان دانست و افزود: در چند سال اخیر ۵۲ هزار نفر مسلمان در میانمار کشته شده اند و ۲ هزار واحد مسکونی نیز در این کشور تخریب شده است.

فرمانده سپاه خدابنده تخریب ۲۰ مسجد طی سال های اخیر و کشتار ۴۰۰ مسلمان میانماری طی دو هفته اخیر را از دیگر جنایان بودائیان این کشور با حمایت دولت میانمار دانست.

وی تصریح کرد: سازمان ملل و کشورهای غربی که جایزه صلح نوبل را به رهبر کشور میانمار می دهند هم اکنون در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند.

وی با بیان اینکه امت اسلامی نگران کشتار مردم میانمار به دست عده‌ای بت‌پرست و ظالم هستند اظهار کرد: این دسیسه از بازی‌های آمریکا برای کشتار مسلمانان است.

ابراهیمی افزود: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ارسال مواد غذایی و اقلام دیگر، باید برای حل مشکل و پایان دادن به فجایع منطقه میانمار با دولت جنایت‌کار و خدانشناس این کشور مذاکره کند.

وی ادامه داد: این فاجعه ای نسل کشی و کشتار و زنده سوزی مسلمانان که در حال رخ دادن در کشور میانمار است سیاست کلی استکبار جهانی است، همه مسلمانان جهان و همه افرادی که در این راستا احساس مسئولیت می کنند نه به عنوان یک مسلمان بلکه به عنوان یک انسان در مقابل نسل کشی باید قیام کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: در این قیام مخصوصا ملت ایران اسلامی که این انقلاب اسلامی  نشات گرفته از انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است نقش مهمی دارند، همه باید یگ گام ویژه بردارند و این گام ویژه باید به عنوان درس عبرت برای دنیا مخصوصا استکبار جهانی شود.

وی با تاکید بر نقش دیپلماسی دولتمردان در توقف کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: دولتمردان ایران باید با مسولین و سران بین المللی  رایزنی انجام دهند تا با کمک ظرفیت های بین المللی بتوانند فاجعه انسانی در میانمار را متوقف کنند، این یک وظیفه شرعی و دینی بر عهده مسئولین است.
ابراهیمی در پایان به نقش تجمع ها و راهپیمایی های مردمی اشاره کرد و گفت:  مردم هم با حضور در مجامع و محافل عمومی و تشکیل جماعات زیاد نشان دهند که  از این نسل کشی متنفر هستند و  اعلام انزجار و تنفر کنند .