غفلت از آسیب های فضای مجازی از دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به اهمیت فضای مجازی  گفت:غفلت از آسیب های فضای مجازی از دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است. ولی اله ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار اشراق24 با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان مبنی بر اینکه «من به خاطر نگرانی های فرهنگی شب ها خواب […]

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به اهمیت فضای مجازی  گفت:غفلت از آسیب های فضای مجازی از دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است.

ولی اله ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار اشراق24 با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان مبنی بر اینکه «من به خاطر نگرانی های فرهنگی شب ها خواب به چشمم نمی آید» گفت: غفلت از آسیب های فضای پالایش نشده اینترنت از دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است؛ چرا که اگر اینگونه نبود ایشان هیچ گاه نمی گفتند که” اگر من رهبر نبودم رئیس فضای مجازی می شدم”.

وی با بیان اینکه آسیب های فضای مجازی پالایش نشده و حتی و برنامه های تولید شده در شبکه های ماهواره ای به شدت نسل جوان را تهدید می کنند افزود: برای مقابله با این آسیب ها علاوه بر تدوین پیوست فرهنگی استفاده از فضای مجازی نیازمند آگاهی بخش به کاربران فضای مجازی در خصوص خطرات و آسیب های این فضا هستیم.

فرمانده سپاه خدابنده با اشار به اینکه کاربران فضای مجازی در صورت عدم شناخت می توانند در هر زمان و در هر مکانی در معرض خطرات آسیب های این فضا قرار بگیرند گفت: به جرات می توان گفت که دشمنان برای تغیر سبک زندگی و همچنین ایجاد انحرافات فکری و دینی در بین جوانان کشورمان سرمایه گذاری ویژه ای بر روی فضای مجازی کرده اند.

ابراهیمی با بیان اینکه غفلت از آسیب های فضای مجازی تبعات سنگینی می تواند به بار بیاورد تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی از کاربران فضای مجازی در کشورمان به دلیل عدم شناخت بی آنکه متوجه شوند درگیر مسائل و انحرافاتی شده اند که آنها را از مسیر طبیعی زنگی خارج کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای کاهش آسیب های فضای مجازی ضرورت دارد که تمام دستگاههای مسئول به وظایف قانونی خود عمل کنند اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه فضای مجازی را رفع کنیم دستگاه ها مسئول در این عرصه باید به اجرای قوانین پایبند باشند.