غدیر محور وحدت در بین مسلمانان جهان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده گفت:غدیر محور وحدت در بین مسلمانان جهان است. حجت الاسلام مردانی در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق در خصوص اهمیت واقعه غدیر خم گفت: غدیر به اندازه‌ای مهم است که نه تنها موضوع امامت و ولایت امام علی (ع) مطرح می‌شود بلکه امامت ائمه اطهار بعداز […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده گفت:غدیر محور وحدت در بین مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام مردانی در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق در خصوص اهمیت واقعه غدیر خم گفت: غدیر به اندازه‌ای مهم است که نه تنها موضوع امامت و ولایت امام علی (ع) مطرح می‌شود بلکه امامت ائمه اطهار بعداز امام علی (ع) را نیز شامل می‌شود که پیامبر اکرم (ص) عنوان کردند.

وی با تاکید بر اینکه جریان سازی رسانه‌ای و تبلیغی در رابطه مسئله غدیر ضروری است، افزود: هیچ موضوعی در تاریخ و دین اسلام مهمتر از غدیر وجود ندارد و بدون شک این واقعه باعث ناامیدی دشمنان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده  با بیان اینکه قرآن کریم تاکید توأم با تهدید در خصوص غدیر داشته است، گفت: غدیر تجلی بیعت با ولی فقیه بوده و این واقعه مصداق وسیع پیامبر است که اکنون این مصداق توجه به امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام مردانی با اشاره به اینکه غدیر باید محور وحدت در بین مسلمانان جهان باشد، گفت: تمامی مصائب جهان اسلام به موضوع غدیر و بی توجهی به این واقعه بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه تمامی ائمه اطهار برای احیای غدیر به شهادت رسیدند، افزود: با تمام این اوصاف باید واقعه غدیر فرهنگ سازی شده و مردم برای برگزاری باشکوه مراسم‌ها همچون محرم و صفر وارد میدان شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با اشاره به اینکه غدیر اهمیت بالاتری نسبت به تاسوعا، عاشورا و اربعین دارد، گفت: انحراف و غفلت از واقعه غدیر نتیجه این تفرقه و جنگ بین کشورها است پس ضروری است تشکل‌های مردمی و دینی توجه جدی به موضوع غدیر داشته باشند.