عملیات مرصاد نمونه بارز خنثی سازی فتنه دشمنان انقلاب است/مرصاد را تا نابودی دشمنان جمهوری اسلامی ادامه خواهیم داد

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه عملیات مرصاد نمونه ای بارز از تلاش رزمندگان بصیر اسلام درخنثی سازی توطئه وفتنه های دشمنان انقلاب واسلام است گفت: مرصاد را تا نابودی دشمنان جمهوری اسلامی ادامه خواهیم داد.ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار […]

۸۶۳۳۶۷فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه عملیات مرصاد نمونه ای بارز از تلاش رزمندگان بصیر اسلام درخنثی سازی توطئه وفتنه های دشمنان انقلاب واسلام است گفت: مرصاد را تا نابودی دشمنان جمهوری اسلامی ادامه خواهیم داد.ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار داشت: عملیات مرصاد روزی بیاد ماندنی در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است.

وی افزود: پنجم مرداد سال۶۷ رزمندگان اسلام در مقابله با حرکت اشغالگری منافقین توانستند منجر به یک پیروزی بزرگ و درنتیجه یک شکست تاریخی برای منافقین کوردل شوند.

فرمانده سپاه خدابنده یاد آور شد: در عملیات مرصاد عده ای مزدور که به ملت و آب و خاک خود خیانت کرده بودند و زیر پرچم دشمنان ملت ایران لانه کرده بودند، با توهمات کودکانه و با اقدامی جاهلانه و احمقانه قصد داشتند از شرایط پایانی جنگ تحمیلی سوء استفاده کنند و در مسیر جاده اصلی شهرها حرکت کنند و خودشان به تهران برسانند،نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کنند و حکومت جدیدی تشکیل دهند.

وی افزود: دراین عملیات با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با پشتیبانی نیروهای هوا نیروزو ارتش و همچنین با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام اهداف شوم رژیم بعثی عراق نقش برآب شد و این دشمنان با ضربه مهلکی به هلاکت رسیدند.

ابراهیمی با اشاره به توطئه های منافقین کوردل از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: همانطور که در اخبار مشاهده شد، نشست ها و جلسات منافقین با همکاری عربستان و دیگر حامیان تروریست برگزار شد و این موضوع نشان دهنده این است که منافقین خباثت های خودرا کنار نگذاشتند و در جنگ های نیابتی که در منطقه در جریان است نقش ستون پنجم آمریکا را دارند.

مرصاد را تا نابودی دشمنان جمهوری اسلامی ادامه خواهیم داد

وی در ادامه گفت: مرصاد محدود به عملیات سال ۶۷ نمی شود و تا نابودی منافقین و همه کسانی که علیه نظام توطئه می کنند ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: تحرکات منافقین همچنان رصد می شود و با اقداماتی که در جهت شناساندن بیشتر این گروهک به مردم شده است فریاد اعتراض منافقین و حامیانشان نیز بلند شده است.

وی با بیان اینکه همواره دشمنان نظام و انقلاب در پی ضربه زدن جمهوری اسلامی ایران بوده اند و در این بین از هیچ حربه ای دریغ نکرده اند اذعان کرد: آنچه که مسلم است نقش مردم ایران و فرماندهان دلیر در خنثی سازی فتنه های دشمنان است که عملیات مرصاد یکی از درخشانترین عملیاتهایی است که صورت پذیرفت و منافقان در چنگال توطئه خویش گرفتار آمده و شکست خوردند.

ابراهیمی درادامه افزود: در تاریخ هشت سال دفاع مقدس شروع عملیات مرصاد نقطه عطف و پایان هشت سال دفاع مقدس است که در این بین با دلیرمردی رزمندگان اسلام به ثمر نشست.