عشق به شهدا با عمل به گفته شهدا حاصل می‌شود

فرمانده سپاه خدابنده در مراسم یادواره شهدا خانگی در قیدار گفت: عشق به شهدا با عمل به گفته شهدا حاصل می‌شود.

به گزارش نسیم اشراق،مراسم یادواره خانگی شهید رستمعلی دشتکی به همت حلقات صالحین پایگاه مسجد مهدیه قیدار با سخنرانی آقای لطیفی فرمانده  سپاه ناحیه خدابنده با محوریت سیره شهدا و مداحی مادحین در منزل پدر شهید با حضور ریاست بنیاد شهید آقای شهیدی و بیگدلی و بسیجیان پایگاه برگزار شد.

مجید لطیفی در این مراسم به اشاره به جانفشانی ها و رشادت های شهدا گفت شهادت یک امتیاز بزرگ است و ما از این امتیاز عقب مانده‌ایم اما مسیر برای رسیدن به خدا همیشه باز است.

وی با بیان اینکه ادامه مسیر شهدا امروز یک ضرورت است و باید از شهدا بخواهیم که ما را دعا کنند تا در مسیرشان ثابت قدم باشیم، گفت: عشق به شهدا با عمل به گفته شهدا حاصل می‌شود به فرموده امام راحل شهید بهشتی خود به تنهایی خود یک ملت بود.

فرمانده سپاه خدابنده خاطرنشان کرد: شهدا در ادامه مسیر ائمه و انبیا از بهترین کسانی هستند که وظیفه خود را شناختند و به وظیفه خود عمل کردند و به مقام والای شهادت که بالاترین مقام است نائل آمدند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا به گردن همه ما حق دارند عنوان کرد: ما هیچ‌گونه نمی‌توانیم آن طور که لایق شهداست حق آنها را ادا کنیم اما برگزاری چنین مراسم‌های می‌تواند یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه دارد.

این مراسم در ادامه با تجلیل از پدر شهید به پایان رسید.