عربستان،بهترین متحد آمریکا در منطقه برای ضربه زدن به جبهه مقاومت عربستان است/تجمع طلاب خدابنده در دفاع از مردم یمن+تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده در جمع طلاب این شهرستان گفت: عربستان،بهترین متحد آمریکا در منطقه برای ضربه زدن به جبهه مقاومت عربستان است. به گزارش نسیم اشراق،صبح امروز مراسم تجمع طلاب شهرستان خدابنده در دفاع از مردم مطلوم یمن در حرم مطهر قیدار نبی(ع)شهر قیدار برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده در جمع طلاب این شهرستان گفت: عربستان،بهترین متحد آمریکا در منطقه برای ضربه زدن به جبهه مقاومت عربستان است.

به گزارش نسیم اشراق،صبح امروز مراسم تجمع طلاب شهرستان خدابنده در دفاع از مردم مطلوم یمن در حرم مطهر قیدار نبی(ع)شهر قیدار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با محکوم کردن آل سعود در حمله به مردم مظلوم یمن اظهار کرد: عربستان،بهترین متحد آمریکا در منطقه برای ضربه زدن به جبهه مقاومت عربستان است.

وی افزود: آل سعود در حال حاضر نقش صدام در دوران دفاع مقدس را بازی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده ادامه داد: مدتی است در فضای مجازی شایعه شده است که دولت ایران مبلغ دومیلیارد دلار بعد از برجام از آمریکا گرفته است و آن را برای مردم بحرین و یمن و سوریه خرج می کند.

وی ادامه داد: هیچ موقع دولت جمهوری اسلامی ایران این کار را نکرده است و این کشور قانون دارد و نباید به این شایعات توجه کرد.

حجت الاسلام شاهسوندی گفت: تهدید جدی غذایی و بهداشتی مردم مظلوم یمن بویژه کودکان را تهدید می کند و همه باید به یاری آنها بشتابیم.

در پایان طلاب شهرستان خدابنده شعار مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر رژیم منحوس آل سعود را سر دادند.