عدم فساد در رده های بالائی،محاسن اصولگرایان/قالیباف با اتحاد تمام به نفع رئیسی کنار کشیده است

نماینده اسبق مجلس و فعال اقتصادی در جمع مردم خدابنده با اشاره به اینکه از محاسن اصولگرایی عدم وجود پنهانکاری و مفاسد در رده‌های بالا را می‌توان نام برد، اذعان کرد: برای ما منافع ملی اولویت دارد نه حزب و اشخاص؛ در مذاکرات ما می‌خواستیم هر امتیازی که می‌دهیم بتوانیم گشایش ایجاد کنیم و بازار را […]

نماینده اسبق مجلس و فعال اقتصادی در جمع مردم خدابنده با اشاره به اینکه از محاسن اصولگرایی عدم وجود پنهانکاری و مفاسد در رده‌های بالا را می‌توان نام برد، اذعان کرد: برای ما منافع ملی اولویت دارد نه حزب و اشخاص؛ در مذاکرات ما می‌خواستیم هر امتیازی که می‌دهیم بتوانیم گشایش ایجاد کنیم و بازار را راه بندازیم، با آمار سازی که درد ما دوا نمی‌شود.
photo_2017-05-16_10-17-13

به گزارش اشراق۲۴،الیاس نادران نماینده اسبق مجلس و فعال اقتصادی به حمایت از حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم شهرستان خدابنده حضور یافت و در مسجد زینبیه شهر قیدار به ایراد سخن پرداخت.

نادران در این نشست بصیرتی و روشنگری اظهار کرد: قالیباف علی رغم اینکه در نظرسنجی‌ها آرای خوبی داشت یک حرکت انقلابی کرد و بسیاری از افراد تکلیف‌شان مشخص شد و آراء به نفع رئیسی برگشت خورد؛ خوشبختانه در بسیاری از شهرستان‌ها این موج مثبت را به وضوح مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه اتحاد قالیباف و رئیسی باعث می‌شود کسانی که در شهرستان‌ها از روحانی ناراضی بودند بهتر تصمیم بگیرند و بدون هیچ تردیدی تکلیف خودشان را مشخص کنند، خاطرنشان ساخت: در تهران نیز افراد تاثیرگذار زیادی بوده‌اند که رای به نفع جبهه انقلابی خواهند داد و تردیدی برای آن‌ها باقی نمانده و دو دلی‌‌ها مرتفع شده است.

وی توضیح داد: آنچه که براساس مناظرات سوم و هیجانات ناشی از آن نظرسنجی‌ها را به نفع روحانی تغییر داده بود از عصر روز شنبه برگشت و نظرسنجی‌ها به شکل معناداری تغییر پیدا کرد، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که آرای روحانی در حال نزول شدید است؛ ما باید تلاش کنیم همچنان نامزد ما با فاصله‌ی معناداری برگزیده شود و نارسایی‌های به وجود آمده به نفع مردم مرتفع گردد.

*کسانی که زندگی اشرافی دارند از حال مردم باخبر نیستند

نادران با اعلام اینکه بحث‌های اساسی که در مجلس مطرح بود این است که کشور را می‌شود بهتر از این اداره کرد، تصریح کرد: کسانی که زندگی و اخلاق اشرافی دارند درکی از زندگی مردم ندارند و کسی باید رئیس جمهور شود که این مشکلات را لمس کرده باشد.

وی متذکر شد: تفکر اشرافی و نگاه غلط به اقتصاد وضع را به همان جا رساند و این افراد امروز در دولت آقای روحانی حضور دارند؛ نگاه مدیران دولت روحانی اشرافی است، وزرایی که امکانات در دست دارند هیچ درکی از وضعیت محرومین ندارند.

نادران بیان داشت: اقبال به خادمین مردم زیاد است و خدا دل‌های مردم را به سمت خادمین واقعی خود برگردانده است و امیدواریم وعده‌ی الهی در پیروزی مومنین محقق شود و ۲۹ اردیبهشت فرصتی برای بازگشت نیروهای انقلاب به صحنه خدمت باشد.

وی تاکید داشت: برای ارزیابی باید تمام دولت‌ها را لحاظ کرد نه اینکه فقط سال‌های بحرانی را در سال ۹۰ و ۹۱ ببینیم و بقیه سال‌های پس از انقلاب را نبینیم؛ سرمایه گذاری خارجی در دولت روحانی نصف دولت احمدی نژاد هم نیست.

* از محاسن اصولگرایان همین بس که فساد در رده های بالایی ندارند

نادران با اشاره به اینکه از محاسن اصولگرایی عدم وجود پنهانکاری و مفاسد در رده‌های بالا را می‌توان نام برد، اذعان کرد: حتی یک پرونده می‌توانید از اصلاحات پیدا کنید که فساد افراد خود را پیگیری کرده باشند؟ برای ما منافع ملی اولویت دارد نه حزب و اشخاص؛ در مذاکرات ما می‌خواستیم هر امتیازی که می‌دهیم بتوانیم گشایش ایجاد کنیم و بازار را راه بندازیم، با آمار سازی که درد ما دوا نمی‌شود.

*رئیسی از بسیاری از پرونده‌های آقایان خبر دارد

وی بیان داشت: روحانی باید به خاطر لباس روحانیت خود بیشتر تقوا داشته باشد، هیچ کس از مقدسات نمی‌تواند بهره ببرد و از زمان ثبت نام ریاست جمهوری رئیسی به مشهد نرفته است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آدمی با سابقه‌ی رئیسی نیازی به خرج از استان قدس ندارد ولی مسئله این است که رئیسی از بسیاری از پرونده‌ها خبر دارد و دستش پر بود اما از آیت الله بهشتی یاد گرفته است که در بعضی موارد سکوت کند.

قالیباف با اتحاد تمام به نفع رئیسی کنار کشیده است

وی افزود: قالیباف بی‌برنامه و به صورت ساده کنار نرفت و نیکزاد مسئول ستاد رئیسی سمتش را به دهقانی رئیس ستاد قالیباف واگذار کرد تا این اتحاد شکل بگیرد و عدم حضور قالیباف در تبریز به دلیل همراهی وی با رئیسی در اصفهان بود.

نادران در پایان سخنان خود در رابطه با سند ۲۰۳۰ هم گفت: یونسکو به طور دربست در اختیار صهیونیست‌ها است و سند ۲۰۳۰ اولین اثر مخربی که دارد از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها می‌باشد، امضای این سند خیانت بزرگی در حق کشور است.