طرح اهداء کتاب در خدابنده برگزار شد+تصاویر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خدابنده گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار آسیب پذیر و مناطق دور افتاده، اقدام به اجرای طرح اهداء کتاب در روستاهای بخش سجاسرود و مرکزی قیدار کرد.محمد برجی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خدابنده در گفت و گو با خبرنگار […]

IMG_5989IMG_5975IMG_5982IMG_5973

IMG_5976IMG_5960

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خدابنده گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار آسیب پذیر و مناطق دور افتاده، اقدام به اجرای طرح اهداء کتاب در روستاهای بخش سجاسرود و مرکزی قیدار کرد.محمد برجی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24،اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار آسیب پذیر و مناطق دور افتاده، اقدام به اجرای طرح اهداء کتاب در روستاهای بخش سجاسرود و مرکزی قیدار کرد.

وی افزود: این طرح در ایام نوروز انجام شد و امروز هم به پایان رسید و مورد استقبال خوب مردم و مسافران نوروزی بویژه دانش آموزان و کودکان و افراد علاقه مند به مطالعه قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خدابنده ادامه داد: در این طرح به هریک از مراجعه کنندگان بخصوص کودکان دو جلد کتاب بصورت رایگاه اهداء شد و در کل در این طرح بیش از پانصد جلد کتاب اهداء شد که از منابع مختلف تامین شده بود.

برجی اضافه کرد: از آنجائیکه امکان تهیه کتب غیر درسی برای دانش آموزان روستاها میسر نیست این اداره در سیاستگذاری خود اقدام به تهیه کتاب کرد تا وضعیت نامطلوب مطالعه را در مناطق محروم شهرستان خدابنده بهبود بخشد.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود کتب قدیمی در بین کتب اهدائی،افراد بزرگسال و معلمان نیز از مخاطبان طرح قرار گرفتند تا علاوه بر تسهیل دسترسی آسان به کتب توسط دانش آموزان مشکلات دیگر اعم از عدم دسترسی علاقمندان به اینترنت و خرید اینترنتی کتب نیز در حد توان برطرف شود.

این مسئول ادامه داد: همه کتب به صورت رایگان اهداء شد و همچنین به مناسبت روز جهانی کودک نیز دو مورد نمایشگاه کتاب کودک در شهرستان خدابنده برگزار شد و در این روز کتاب هایی به کودکان داده شد.