صدورکارت هوشمندملي از اول مهرماه

ثبیربه گزارش موج رسا، ناظمي اردکاني اظهار کرد: سازمان ثبت احوال کشور با استفاده از ظرفيت سرمايه هاي فکري موفقيت هاي مطلوبي را کسب کرده است. وي با اشاره به آرشيو الکترونيکي سازمان ثبت احوال کشور خاطرنشان کرد: 700 بايگاني سراسر کشور تبديل به يک بايگاني در فضاي مجازي و بصورت ديجيتال شده است. رييس […]

ثبیربه گزارش موج رسا، ناظمي اردکاني اظهار کرد: سازمان ثبت احوال کشور با استفاده از ظرفيت سرمايه هاي فکري موفقيت هاي مطلوبي را کسب کرده است.

وي با اشاره به آرشيو الکترونيکي سازمان ثبت احوال کشور خاطرنشان کرد: 700 بايگاني سراسر کشور تبديل به يک بايگاني در فضاي مجازي و بصورت ديجيتال شده است.

رييس سازمان ثبت احوال كشور با بيان اينکه با چنين آرشيو الکترونيکي خدمات راحتر و بهتر به مردم ارائه مي شود، خاطرنشان کرد: در اين حوزه خدمات مطلوبي تا کنون به مردم ارائه شده است.

وي از صدور کارت هوشمند ملي از اول مهر ماه سال جاري خبر داد و افزود: اين کارت به همه ايرانيان صادر مي شود.

اردکاني از دانش اقتصاد به عنوان يكي از مهمترين منابع توسعه جوامع نام برد وافزود: استفاده از فكر اقشار مختلف و به موازات آن مديريت اين افكار مي تواند زمينه مناسبي را براي پويايي جامعه فراهم كند.
وي ادامه داد: گام نخست براي رسيدن به اهداف و بهره گيري از سرمايه فكري بازنگري اساسي در زمينه دانش بوده و اين امر مي تواند به برنامه ريزي توسعه كشور كمك شاياني كند.
رييس سازمان ثبت احوال كشور گفت: با استفاده از ظرفيت سرمايه فكري مي توانيم به سمت كشورهاي در حال توسعه سوق پيدا کرده و در اين راستا نبايد ابداعات و اختراعات را از سرمايه فكري جدا كرد.
وي ابراز كرد: براي ارتباط بين سازمان ها و افراد  بايد به ابعاد و جنبه هاي مختلف مديريت توجه شود.

گفتني است در کنفرانس سرمايه هاي فکري زنجان ناظمي اردکاني مقاله اي در خصوص مديريت سرمايه هاي فکري به زبان انگليسي ارائه  کرد.

 همچنين اردکاني در ادامه سفر خود از پروژه ساختمان اداري شهرستان زنجان بازديد کرد.