نیروی انتظامی،خط مقدم تولید امنیت در جامعه/صبح گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در خدابنده برگزار شد+تصاویر

امام جمعه قیدار در صبح گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد ناجای شهرستان خدابنده برگزار شد گفت: خط مقدم تولید امنیت در جامعه نیروی انتظامی است پلیس چشم بیدار جامعه است.به گزارش اشراق۲۴،صبح امروز،صبح گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در […]

امام جمعه قیدار در صبح گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد ناجای شهرستان خدابنده برگزار شد گفت: خط مقدم تولید امنیت در جامعه نیروی انتظامی است پلیس چشم بیدار جامعه است.به گزارش اشراق۲۴،صبح امروز،صبح گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد ناجای شهرستان خدابنده برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار در این برنامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد:قرآن کریم بر قراری امنیت را از اهداف بلند استقرار حاکمیت الله و ثمره حکومت صالحان معرفی می کند زیرا در صورت برقراری‏ نظم و امنیت در جامعه است که می‏توان به رشد و تعالی در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دینی ‏و علمی رسید.

وی افزود: خط مقدم تولید امنیت در جامعه نیروی انتظامی است پلیس چشم بیدار جامعه است جامعه امروز ما بی‏گمان قدردان خدمتگزارانی است که خدمت بدون منت را اساس کار خود قرار داده و پیام آور امنیت و آرامش درجامعه ایران اسلامی هستند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: نیروی انتظامی که بار سنگین برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی و فردی را بر دوش دارد کار بسیار سخت حساس و خطیر است.

وی افزود: همکاری و همفکری و مشارکت همه دستگاه و مردم درامر برقراری امنیت در جامعه از جایگاه کلیدی برخوردار است اگر دستگاه و مردم با پلیس تعامل و همکاری نداشته باشد پلیس نمی تواند به وظیفه سنگین خود عمل نماید.

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: اقتدار، عزت، احساس مهربانى و خدمت به مردم‏، دقت و مراقبت در انجام وظیفه قانونى‏، درست‏کارى و امانت‏دارى‏، دفاع از ارزش های اسلامی از ویژگى‏هاى اصیل نیروى انتظامى از دیدگاه مقام معظم رهبرى‏ است.

در ادامه این مراسم از خانواده های شهدا و فعالان ناجای شهرستان خدابنده تجلیل شد و حرکات نمایشی و دستگیری سارقان کیف قاب به نمایش در آمد.