شهید مصائبی فردی با اخلاص بود/همسرم را تقدیم اسلام و انقلاب کردم

رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده گفت: شهید مصائبی فردی با اخلاص بود و دوست نداشت که کسی بداند که به سوریه اعزام شده و در حال جنگ با تکفیری ها است. منصوری رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴با تبریک و تسلیت شهادت شهید مصائبی اظهار کرد: شهید بهمن مصائبی […]

رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده گفت: شهید مصائبی فردی با اخلاص بود و دوست نداشت که کسی بداند که به سوریه اعزام شده و در حال جنگ با تکفیری ها است.
untitled

منصوری رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴با تبریک و تسلیت شهادت شهید مصائبی اظهار کرد: شهید بهمن مصائبی در بهمن ماه سال۶۲در روستای مزید آباد از توابع بخش سجاسرود شهرستان خدابنده در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود.

وی افزود: شهید مصائبی در خانواده ای روحانی بزرگ شد و پس از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه امام حسین(ع)شد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده ادامه داد: امروز پیکر مطهر این شهید وارد شهرستان خدابنده می شود و مسئولین پلیس راه قیدار به استقبال می روند و ساعت یک بعد از ظهر از میدان شهدای این شهر به طرف مزار شهدای گمنام در میدان سپاه جنب دادگستری تشییع می شود و برای تدفین به زادگاهش روستای مزید آباد برده می شود.

وی افزود: شهید سرهنگ خلبان بهمن مصائبی در شهر سراوان استان سیستان و بلوچستان در سانحه سقوط هواپیمای فوق سبک نیروی زمینی سپاه-تیپ صابرین سپاه-در حین ماموریت به فیض شهادت نائل آمد.

منصوری ادامه داد: یاد بود شهید مصائبی فردا ساعت دو الی۴بعد از ظعر در مسجد امیر المومنین(ع) روستای مزید آباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهید مصائبی لیاقت شهادت را داشت و فردی متدین و بسیار مذهبی بود و خانواده اش نیز به این گونه هستند.

منصوری ادامه داد: شهید مصائبی فردی با اخلاص بود و مدتی را در سوریه به جنگ با تکفیری ها پرداخت و نزدیک ترین افراد نیز از این امر اطلاعی نداشتند و به خانواده اش گفته بود که به کسی نگویند.

وی افزود: همسر شهید مصائبی که فرزند جانباز نیز است همیشه قبل از شهادت وی می گفت: “ماهرچه داریم از اهل بیت(ع)بویژه امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)است و اگر جان خود را در راه این بزرگواران فدا کنیم باز کاری نکرده ایم.

منصوری درباره شنیدن خبر شهادت پدر شهید اظهار کرد: پدر شهید مصائبی عصر پنج شنبه که خبر شهادت فرزندش را از طریق خبرگزاری ها و تلویزیون مطلع می شود سریع تلویزیون را خاموش می کند تا دیگر اعضای خانواده با خبر نشوند و با متانت کامل و صبوری این خبر را به خانواده می دهد و آنها را به صبر سفارش می کند.

رئیس بنیاد شهید خدابنده در پایان سخنان خود گفت: خانواده شهید مصائبی بسیار ولائی هستند و در همه حال گوش به فرمان رهبرند.

فاطمه رضائی همسر شهید مصائبی در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ نیز اظهار کرد: “من شهادت همسرم را تبریک می گویم چون که واقعا لیاقتش را داشت و به ارزویش رسید”.

وی افزود: “من سه دختر کوچک دارم و همیشه همسرم می گفت که تعداد شیعیان کم است و ما باید نسل شیعه را افزایش دهیم و برای امام زمان(عج)یاور تربیت کنیم”.

همسر شهید مصائبی ادامه داد: “همسرم را تقدیم اسلام و انقلاب کردم و سعی می کنم فرزندانم را همانند زینب(س)که خواسته پدرشان بود بزرگ کنم”.