شهید مصائبی امروز در خدابنده تشییع می شود/برگزاری یادواره شهید فردا در زادگاهش

فرمانده سپاه خدابنده گفت: مراسم استقبال،تشییع و تدفین شهید بهمن مصائبی امروز ساعت ۱۲ظهر در شهرستان خدابنده برگزار می شود. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴اظهار کرد: شهید بهمن مصائبی، پاسدار خلبان نیروی زمینی سپاه در حین ماموریت به فیض شهادت نائل آمد. وی افزود: پیکر مطهر شهید […]

فرمانده سپاه خدابنده گفت: مراسم استقبال،تشییع و تدفین شهید بهمن مصائبی امروز ساعت ۱۲ظهر در شهرستان خدابنده برگزار می شود.img_20161203_100940

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴اظهار کرد: شهید بهمن مصائبی، پاسدار خلبان نیروی زمینی سپاه در حین ماموریت به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: پیکر مطهر شهید مصائبی ساعت۱۲ ظهر امروز به روستای دوتپه خدابنده می رسد و مراسم استقبال انجام می شود و سپس ساعت یک بعد از ظهر به شهر قیدار می رسد.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: مردم شهید پرور و ولایت مدار شهر قیدار از میدان شهدا تا مزار شهدای گمنام-جنب دادگستری-مراسم استقبال از شهید مصائبی را انجام می دهند و سپس برای تدفین به روستای مزید آباد که زادگاه این شهید است می روند.

وی افزود: میهمانانی از شهرهای تهران،قزوین و زنجان در این مراسم حضور خواهند داشت و امام جمعه قیدار در صورتی که به مراسم برسند نماز را بر پیکر این شهید اقامه می کنند و در غیر این صورت امام جمعه سجاس این کار را انجام می دهند.

ابراهیمی ادامه داد: یادواره این شهید فردا در روستای مزید آباد نیز برگزار خواهد شد و حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان سخنران این برنامه خواهد بود.

حجت الاسلام بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده نیز اظهار کرد: شهید مصائبی و خانواده اش ولائی هستند.

وی افزود: تقید بسیار فوق العاده شهید مصائبی ویژگی بارز این شهید است و بخاطر همین امر شهادت که بالاترین مقام دنیا است شامل حالش شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده ادامه داد: اخیرا که به شهید مصائبی هنوز ساختمانی را در تهران تحویل نداده بودند و وی و خانواده اش در روستای مزید آباد ساکن بودند هر هفته جمعه ها دعای ندبه را در این روستا قرائت می کردند و مردم هم حضور داشتند.

وی افزود: شهید مصائبی و خانواده اش در برگزاری مجالس دعا و عزادارای برای اهل بیت(ع)بویژه امام حسین(ع)همیشه پیش قدم بودند.

شایان ذکر است که شهید بهمن مصائبی روز پنج شنبه در سانحه سقوط هواپیمای سپاه در استان سیستان و بلوچستان شهر سراوان به شهادت رسید.

img_20161203_101442