باغ ها و جاذبه های بی نظیر شهر کرسف در انتظار گردشگران+تصاویر

شهردار شهر کرسف از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده گفت: شهر کرسف که دو سال از شهر شدن آن می گذرد با داشتن باغ ها و  جاذبه های بی نظیر و متنوع ،میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران در ایام تابستان است.سید ضرغام حسینی شهردار شهر کرسف از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده در گفت و […]

IMG_9191IMG_8836IMG_1512DSCF0741DSCF0723DSCF0670DSCF0333DSCF0314DSCF0325DSCF0295شهردار شهر کرسف از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده گفت: شهر کرسف که دو سال از شهر شدن آن می گذرد با داشتن باغ ها و  جاذبه های بی نظیر و متنوع ،میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران در ایام تابستان است.سید ضرغام حسینی شهردار شهر کرسف از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: بیش از ۴هزار و ۵۰۰تن آسفالت در ۵ خیابان شهر کرسف به مساحت ۳/۵کیلومتر پخش شده است و جدول گذاری،زیر سازی و بازگشائی تعدادی از خیابان های این شهر صورت گرفته و با توجه به جدید التاسیس بودن نیاز به توجه بیشتر مسئولان استان در خصوص تامین و نخصیص اعتبار دارد.

وی افزود: لکه گیری خیابانهای این شهر آغاز شده تا بتوانیم شهری زیبا در شان شهروندان و مسافران و گردشگران بسازیم و شهر خوب زاییده فکر و اندیشه شهروندان است و وظیفه ما جدول گذاری و آسفالت ریزی است و از مردم انتظار داریم تا با نگهداری و حفظ مبلمان شهری شهرداری را یاری کنند.

شهردار کرسف با اشاره به گذشت دو سال از سابقه تاسیس شهر کرسف گفت: این شهر هنوز به سان نوزادی می ماند که تازه به دو سالگی رسیده و نیاز به حمایت و مراقبت دولت دارد و رها کردن شهر به امید خود در حالی که هیچ منبعی برای کسب درآمد ندارد ظلم به حقوق مردم و شهروندان است.

حسینی افزود: شهرداری و اعضای شورای اسلامی به طر شبانه روز در جهت رفاه و آسایش مردم تلاش می کنند ولی نبود صنعت و کشاورزی بودن منطقه و عدم درآمد و کمک های دولتی،آبادانی و توسعه شهر را به تاخیر انداخته است و با تامین اعتبار می توان آن را به یکی از شهرهای زیبای استان زنجان تبدیل کرد.

شهر کرسف میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران در ایام تابستان است

شهردار کرسف با بیان اینکه شهر کرسف میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران در ایام تابستان است به چشمه زیبا و تاریخی این شهر اشاره کرد و گفت: چندین قایق پدالی و موتوری با مشارکت بخش خصوصی در این چشمه مستقر شده و در ایام تعطیلات تابستان به میهمانان و گردشگران خدمات رسانی می کنند و استقبال خوبی هم صورت گرفته است.

وی ضمن دعوت از مردم سراسر ایران برای حضور در اماکن تاریخی و دیدنی این شهر تاریخی افزود: چشمه کرسف در دل طبیعت زیبا و درختان سر به فلک کشیده قرار دارد و در داخل آن ضمن قایقرانی می توان حیوانات دریایی از قبیل لاک پشت،قورباغه،صدف و انواع ماهی های رنگارنگ را به نظاره نشست.

این مسئول در ادامه به چشم انداز زیبای طبیعت و کوههای این شهر اشاره و افزود: در کنار،میدان بزرگ شهر با امکانت و تجهیزات ورزشی،امامزاده ها برای حضور زائران و پارک بزرگ مادر شهر کرسف با امکانات مناسب،ساحل سنگی زیبا،پارک بازی کودکان،سرویس بهداشتی،قلیق سواری در چشمه و با جاده آسفالت مکانی مناسب برای تفریح ساحلی در استان زنجان و شهر قیدار محسوب می شود.

وی افزود: چشمه کرسف از آن دسته از محل هائی است که حتما هر کسی باید حداقل یک بار از آن دیدن کند و به همراه خانواده از فضای دل انگیز و آرامش بخش آن نهایت لذت را ببرد و دیگران را هم برای دیدن از آن دعوت کند.

شهردار کرسف ادامه داد: رستورانها و مغازه داران و شهروندان کرسفی با تمام وجود از میهمانان و گردشگران استقبال و انتظار حضور آنان در ایام تابستان در این شهر را دارند.