شهرستان خدابنده مورد بی توجهی واقع شده است

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر هئیت دولت به استان زنجان به شهرستان خدابنده بی توجهی شده است. به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه به آستانه ایام الله دهه فجر نزدیک می شویم افزود: در این ایام حق بر […]

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر هئیت دولت به استان زنجان به شهرستان خدابنده بی توجهی شده است. 736556

به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه به آستانه ایام الله دهه فجر نزدیک می شویم افزود: در این ایام حق بر باطل پیروز شد.

وی اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید با شکوه بیشتری برگزار شود تا نسل امروز که با آرمان ها و دستاوردهای انقلاب نا آشنا هستند آشنا شوند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر هئیت دولت به  استان زنجان گفت: متاسفانه عدم حضور رئیس جمهور در شهرستانها باعث نارحتی مردم شد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد:از ۷۲ پروژه اختصاص یافته به استان زنجان تنها یک پروژه برای شهرستان خدابنده است و این مایه تاسف است چرا که شهرستان خدابنده منطقه بسیار محرومی است.

وی افزود: شهرستان خدابنده بعد از مرکز استان بیشترین جمعیت و وسعت را دارد ولی  توجه چندانی به این شهرستان نشده است واقع این شهرستان مشکل بیکاری دارد.

نماینده مردم  شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: برای شهرستان طارم سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، شهرستان زنجان ۸۳ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان، ایجرود ۱۷ میلیارد تومان، ماهنشان ۴ میلیارد تومان، خرمدره ۵ میلیارد تومان، سلطانیه ۹ میلیارد تومان و ابهر ۱۴ میلیارد تومان و خدابنده ۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

حجت الاسلام موسوی افزود: متاسفانه در این شهرستان عدالت رعایت نمی شود اکثریت مردم این شهرستان کشاورز هستند و امروز با کمبود آب باعث شده  مردم این شهرستان مهاجرت کنند.

وی تصریح کرد: این شهرستان صنعت ندارد و بیکاری در این شهرستان مشکل اصلی مردم است.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید به این شهرستان توجه کند.