شهرستان خدابنده فاقد صنعت است!

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص بودجه تنها برای یک پروژه در شهرستان خدابنده از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان گفت:شهرستان خدابنده با توجه به وسعت و جمعیت بالا فاقد صنعت است! به گزارش اشراق آنلاین،حجت‌الاسلام محمدعلی موسوی در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: از مجموع 72 […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص بودجه تنها برای یک پروژه در شهرستان خدابنده از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان گفت:شهرستان خدابنده با توجه به وسعت و جمعیت بالا فاقد صنعت است!Salehin1421482390

به گزارش اشراق آنلاین،حجت‌الاسلام محمدعلی موسوی در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: از مجموع 72 پروژه مصوب در سفر رئیس جمهور به استان زنجان، تنها به یک پروژه در شهرستان خدابنده اعتبار تخصیص یافت.

وی با اشاره به وضعیت نگران‌کننده شهرستان خدابنده تصریح کرد: این شهرستان با توجه به وسعت و جمعیت بالا فاقد صنعت بوده و دو سوم مدارس در این شهرستان غیر قابل استفاده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در پی مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان طارم برای اجرای سه پروژه 55 میلیارد و 800 میلیون ریال و به زنجان 837 میلیارد و 380 میلیون ریال و به شهرستان ایجرود 17 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

وی افزود: در این سفر برای شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و خدابنده به ترتیب 50، 90 و 50 میلیارد ریال اعتبار تعیین شد و سهم ابهر و ماهنشان نیز از این اعتبارات به ترتیب 140 و 40 میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی در جامعه ایرانی حاکم و کشور از یوق استکبار خارج شد، بیان کرد: فتنه‌گران قصد از بین بردن عظمت به دست آمده در سایه انقلاب را داشتند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل به طور صریح فتنه 88 را هدایت می‌کردند، عنوان کرد: اتحاد در این فتنه از بین رفت و مردم انقلابی در حماسه 9 دی این اقدام را محکوم کردند.