شهدا نماد ایثار در همه دوران بوده‌اند/ تلاش برای خدمت صادقانه و حفظ آرمانهای شهدا وظیفه است

مدیر کل صداو سیمای استان زنجان در مراسم وداع با شهدای گمنام در مصلی شهر زرین رود گفت:  امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و باید قدر این امنیت را دانست و یاد و خاطره ی شهدا را گرامی داشت و مطمئنا شهدا در همه ادیان الهی جایگاه ویژه‌ای را در نزد خدا […]

مدیر کل صداو سیمای استان زنجان در مراسم وداع با شهدای گمنام در مصلی شهر زرین رود گفت:  امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و باید قدر این امنیت را دانست و یاد و خاطره ی شهدا را گرامی داشت و مطمئنا شهدا در همه ادیان الهی جایگاه ویژه‌ای را در نزد خدا دارند چرا که شهدا نماد ایثار در همه دوران بوده‌اند.
۸۸۸۸۸ ۵

صفری مدیر کل صداو سیمای استان زنجان در مراسم وداع با شهدای گمنام در مصلی شهر زرین رود گفت: امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و باید قدر این امنیت را دانست و یاد و خاطره ی شهدا را گرامی داشت و مطمئنا شهدا در همه ادیان الهی جایگاه ویژه‌ای را در نزد خدا دارند چرا که شهدا نماد ایثار در همه دوران بوده‌اند.

وی افزود: تمام اهداف مقدسی که در انقلاب داریم بنا بر فرمایش امام راحل در سه کلمه خلاصه می شود: استقلالی که ایشان بر آن تاکید داشتند و آزادی که برگرفته از نص صریح آیات قرآن کریم است و در کشورمان جاری می‌باشد و کلمه جمهوری اسلامی، اگر امروز قدرت و افتخاری در دنیا داریم مرهون اعتماد به نفسی است که امام راحل در ما زنده کرده اند.

مدیر کل صداو سیمای استان زنجان تلاش برای خدمت صادقانه و حفظ آرمانهای شهدا را وظیفه دانست و افزود: همه شهدا هستی خود را گذاشتند تا مسئولیت خود را در قبال خداوند انجام دهند و شهدا کار سختی کردند تا توانستند این انقلاب را حفظ کنند و ما وظیفه داریم برای حفظ آرمانهای شهدا تلاش کنیم و صادقانه خدمتگزاری نماییم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای زنده نگه داشتن یاد این حماسه آفرینان چنین یادواره هایی برپا کنیم تا نسل جوان فراموش نکنند آرامش امروز خود را مدیون چه کسانی هستند.

وی افزود: شهدا با تبعیت از ولایت فقیه راه درست را انتخاب کردند و ما اگر در مسیر شهدا حرکت کنیم ماندگار خواهیم شد.

صفری ادامه داد: این انقلاب با خون شهدا به وجود آمد و با اتحاد و همدلی مردم در سایه تبعیت از ولایت فقیه پرورش یافت تا به پیروزی برسد.