شهدا شناسنامه با عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند

امام جمعه زرین رود گفت: شهدا شناسنامه با عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند.

به گزارش نسیم اشراق، یادواره و مراسم بزرگداشت شهدای مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر باحضور فرماندهان نظامی و انتظامی ، رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زرین رود ، برخی روسای ادارات شهرستان و بخش و برخی اعضای شورای اسلامی بخش بزینه رود. باهمکاری کمپ حیات نو وکلانتری ۱۳زرین رود و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام اصلانی امام جمعه زرین رود برگزار شد.

امام جمعه زرین رود در این یادواره اظهار کرد: شهدای عزیز این مرز و بوم که منظومه‌ای عظیم از عزت، شرافت، از جان گذشتگی و حریت را با خود به همراه داشتند در حقیقت شناسنامه با عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند که هیچ وقت اصالت و هویت آنها خدشه‌ای بر نمی‌دارد.

وی تصریح کرد: در سایه جانفشانی شهدا بود که امروز در اوج عزت و امنیت ایران اسلامی به مسیر بالنده خود ادامه می‌دهد و قطعاً در ادامه این مسیر نیز به مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های بیشتری نیاز داریم.

 حجت الاسلام اصلانی گفت: ملت ایران برازنده بهترین و شایسته‌ترین جایگاه و زندگی عزتمندانه هستند و در این مسیر باید قدر سرمایه‌های معنوی و ارزشی را بدانیم.

وی اظهار کرد: شهدای عزیز این مرز و بوم که منظومه‌ای عظیم از عزت، شرافت، از جان گذشتگی و حریت را با خود به همراه داشتند در حقیقت شناسنامه با عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند که هیچ وقت اصالت و هویت آنها خدشه‌ای بر نمی‌دارد.

امام جمعه زرین رود تصریح کرد: در سایه جانفشانی شهدا بود که امروز در اوج عزت و امنیت ایران اسلامی به مسیر بالنده خود ادامه می‌دهد و قطعاً در ادامه این مسیر نیز به مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های بیشتری نیاز داریم.

امام جمعه زرین رود گفت: ملت ایران برازنده بهترین و شایسته‌ترین جایگاه و زندگی عزتمندانه هستند و در این مسیر باید قدر سرمایه‌های معنوی و ارزشی را بدانیم.