شهدا برای آزادی، عزت و حفظ اسلام جان خود را نثار کردند /یادواره شهدای آبروی محله در خدابنده+تصاویر

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه خدابنده در یادواره شهدای عابروی محله با بیان اینکه شهدا برای آزادی، عزت و حفظ اسلام جان خود را نثار کردند که البته برای آحاد جامعه الگو است، گفت: مردم با الگوگیری از این شهدای بزرگوار می‌توانند در زندگی موفق‌تر باشند. به گزارش اشراق۲۴،صبح امروز یادواره شهدای عابروی محله […]

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه خدابنده در یادواره شهدای عابروی محله با بیان اینکه شهدا برای آزادی، عزت و حفظ اسلام جان خود را نثار کردند که البته برای آحاد جامعه الگو است، گفت: مردم با الگوگیری از این شهدای بزرگوار می‌توانند در زندگی موفق‌تر باشند.
dscn8761dscn8763dscn8765dscn8766dscn8768dscn8771

به گزارش اشراق۲۴،صبح امروز یادواره شهدای عابروی محله پایگاه زینب حوزه خدیجه کبری(س) بسیج خواهران شهر قیدار در حسینیه شهید محمود صالحی برگزار شد.

حجت الاسلام فیضی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه خدابنده در این یادواره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: “زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از مقام شهداء نیست” اشاره داشت و بیان کرد: باید به عمق و ژرفای معنای جمله اندیشید و همینکه درود بر شهداء بفرستیم کافی نیست بلکه باید مقام شهادت را درک کرد و ادامه راه شهیدان ملکه ذهنمان باشد.

وی تصریح کرد: انسانهای وارسته راه شهادت را شناخته اند و مرگ در راه اسلام برای آنان همچون شهد،شیرین است آنچنانکه خداوند در قرآن و در رثای شهیدان می فرمایند: “آنان که در را اسلام کشته میشوند مرده مپندارید بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان از روزی و نعمتهای بیکرانش بهره میبرند”.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه خدابنده هدف از برپایی یادواره های شهدا بزرگداشت نام کسانی دانست که برای دفاع از کیان اسلامی جانانه جنگیدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت الاسلام فیضی بیان کرد: بواسطه زندگی کردن در کشوری که ارزش های دینی و اسلامی را اجرا می کند باید به خودمان افتخار کنیم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد گفت: نهادینه شدن این تفکر رمز ماندگاری و پیروزی کشورمان در عرصه های مختلف است و اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم بواسطه ایثار و شهادت طلبی شهداست.

حجت الاسلام فیضی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهید و شهادت در مکتب اسلام گفت: مقام شهدا آنقدر در نزد خداوند والاست که خداوند به عظمت آنان قسم یادکرده است.

وی افزود: شهدا فرشتگان الهی هستند که بر اعمال ورفتار ما نظارت دارند وآنها زنده هستند.

حجت الاسلام فیضی گفت: عزت و شکوهی که اکنون در دنیا برای مملکت ما وجود دارد همگی مرهون خون شهداهستیم و تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه وجود دارد کسی نمی تواند چشم طمعی به این مملکت داشته باشد و اگر این فرهنگ از جامعه برود ذلت و خواری نصیب ماخواهد شد.

وی به اهمیت ادامه دادن راه شهدا اشاره کردو گفت: اکنون وظیفه ما مسلمانان این است که در برابر تهاجم سنگین دشمنان ایستادگی کرده وبا پیروی از ولایت فقیه و عمل کردن به وصایای شهدا افکار پلید آنها را خنثی کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه خدابنده با بیان اینکه شهدا برای آزادی، عزت و حفظ اسلام جان خود را نثار کردند که البته برای آحاد جامعه الگو است، خاطرنشان کرد: مردم با الگوگیری از این شهدای بزرگوار می‌توانند در زندگی موفق‌تر باشند.

در پایان این مراسم موسوی مداح اهل بیت(ع)حاضران را به فبض رسانید.