شناخت دشمن و توجه به معیارهای انقلابی،ضرورت زمان حاضر است/آشکار شدن چهره اصلی آمریکا با ایران در نقض فرجام

فرمانده سپاه خدابنده در نشست بصیرتی با موضوع انقلابیگری و جهاد کبیر گفت:  شناخت دشمن و توجه به معیارهای انقلابی،ضرورت زمان حاضر است. به گزارش اشراق۲۴،ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در نشست بصیرتی با موضوع انقلابیگری و جهاد کبیر که با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان بسیجی در دانشگاه آزاد قیدار برگزار شد با […]

فرمانده سپاه خدابنده در نشست بصیرتی با موضوع انقلابیگری و جهاد کبیر گفت:  شناخت دشمن و توجه به معیارهای انقلابی،ضرورت زمان حاضر است.
img_20161220_133119img_20161220_133125img_20161220_133130

به گزارش اشراق۲۴،ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در نشست بصیرتی با موضوع انقلابیگری و جهاد کبیر که با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان بسیجی در دانشگاه آزاد قیدار برگزار شد با بیان اینکه شهدای مدافع حرم نمونه بارز انقلابی‌گری است، ابراز داشت: باید روحیه انقلابی‌گری در دانشگاه ها حفظ و تقویت شود.

وی  افزود: اکنون در عرصه‌‌های بین المللی شاهد به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه باید روحیه انقلابی‌گری در حوزه و دانشگاه حفظ و تقویت شود، تاکید کرد: این وحدت باعث شد از ظرفیت‌های هردو نهاد برای تحقق گفتمان انقلابی‌گری و نهادینه کردن تمدن نوین انقلابی بهره گیری شود.

وی با اشاره به اینکه هرگاه از روحیه و تفکر انقلابی و مجاهدت فاصله گرفتیم عقب افتادیم، اظهار داشت: وحدت بین حوزه و دانشگاه باید حفظ شود و نقشه راهی برای آینده و سازوکاری مناسب در جهت اهداف متعالی تدوین‌شده و بروزتر گردد.

ابراهیمی ایجاد انفکاک بین حوزه و دانشگاه را یکی از توطئه های اسلام ستیزانه دشمنان در طول تاریخ عنوان کرد و خاطرنشان کرد: توطئه‌های اسلام ستیزی دشمنان همه در راستای دین‌زدایی بود و در این راستا اقداماتی چون ممنوعیت حجاب و برگزاری مراسم های دینی و مذهبی را در پیش می گرفتند.

وی افزود: بر اساس تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانشگاه باید از این طریق بتوانیم نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم هرچند که آنها در تقابل با اسلام از توطئه های خود دست برنمی دارند.

ابراهیمی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی بین دانشگاهیان را از ضروریات دانست و تصریح کرد: باید اتحاد فرامحیطی ایجاد کرده  به تبادل نظر بپردازیم و نتایج  آن‌ها را نیز ترویج بدهیم.

وی با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا تاکید کرد: علیرغم جنایت های وحشیانه ای که امریکا در ایران و جاهای دیگر مرتکب شده بود، عده ای هنوز هم با بزک کردن چهره ی او به آن ها اعتماد کردند چنین پنداشتند که امریکا می تواند دوست ایران باشد اما با نقض برجام همه این اعتقادات تغییر کرد.

ابراهیمی شناخت دشمن و توجه به معیارهای انقلابی را به عنوان ضرورت زمان حاضر عنوان کرد و گفت: بهتر است افراد دوست‌دار آمریکا از حمایت خود دست بردارند و چهره اصلی و دشمنی آن با ایران را در نقض فرجام لمس کنند.

وی یادآور شد: اگر می خواهیم وحدت واقعی در برابر دشمن را محقق کنیم باید بدانیم دشمن از چه نرم افزارهایی جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند.

ابراهیمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: البته حصول اتحاد نیز مستلزم تبعیت از اوامر رهبر انقلاب است.