شعار سال مبنا و محور برای جهت‌گیری‌های کشور محسوب می‌شود

امام جمعه قیدار گفت: شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری در واقع نقشه راه نظام اسلامی و مبنا و محور برای جهت‌گیری‌های کشور محسوب می‌شود. به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام جواد(ع)، افزود: زندگی امام جواد (ع) سرشار از نور […]

امام جمعه قیدار گفت: شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری در واقع نقشه راه نظام اسلامی و مبنا و محور برای جهت‌گیری‌های کشور محسوب می‌شود.

به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام جواد(ع)، افزود: زندگی امام جواد (ع) سرشار از نور رحمت و معنویت بود و سیره عملی این حضرت باید بهترین الگو برای جوانان باشد.

وی همچنین دوم فروردین سالروز عملیات شکوهمند فتح المبین‏ اشاره کرد و ادامه داد: یکی از درخشان‏ترین و سرنوشت‏ سازترین عملیات‌ها در هشت سال دفاع مقدس عملیات شکوهمند فتح المبین است که دستاوردها و نتایج فراوان و چشمگیری از جهت نظامی به همراه داشت و ضربه سنگینی به نیروی نظامی دشمن وارد کرد.

امام جمعه قیدار با اشاره به همزمانی بهار طبیعت با بهار معنویت رجب و شعبان و رمضان گفت: از درس های بهار این است که همینطور که در طبیعت اگر در بهار بکارید،‌ در فصل  بعدی از ثمرات آن بهره‌مند می شوید در بهار زندگی و فصل کشت و کار، تلاش کنید تا از نتایج آن منتفع شوید.

موسوی به بزرگ و عزیز بودن ماه رجب به دلیل وجود اعیاد در آن اشاره کرد و افزود: ماه رجب، نام‏های دیگری هم دارد که این نام‌ها بهترین معرف برای این ماه است، که مزایا و ابعاد معنوی آن را بیان می‌کند.

امام جمعه قیدار به پیام مقام معظم رهبری و شعار سال انتخاب شده توسط معظم‌له اشاره و تصریح کرد: همه ساله شروع سالمان با پیام نورانی مولا و مقتدایمان ، شعاری که معظم‌له هر ساله یکی از مهمترین نیازهای روز کشور را به عنوان شعار سال تعیین می فرمایند آغاز می‌شود.

موسوی تاکید کرد: شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری در واقع نقشه راه نظام اسلامی را در آغاز سال جدید ترسیم می‌کند که برکات زیادی برای پیشرفت و رشد ایران اسلامی داشته است و در واقع شعار سال، مبنا و محور برای  جهت‌گیریهای کشور محسوب می‌شود.