شعار سال به حقیقت نیاز جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: شعار سال منتخب از سوی رهبر معظم انقلاب به حقیقت نیاز جامعه است. به گزارش اشراق آنلاین به نقل ازفارس، یدالله رجایی  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با اشاره با نامگذاری سال جدید به عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: شعار سال منتخب از سوی رهبر معظم انقلاب به حقیقت نیاز جامعه است.13930320000110_PhotoA

به گزارش اشراق آنلاین به نقل ازفارس، یدالله رجایی  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با اشاره با نامگذاری سال جدید به عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: با توجه به زحمات و خدمات دولت در اداره کشور به ویژه در عرصه دیپلماسی، این نامگذاری بسیار راهگشا بود و در این شرایط به حقیقت نیازمند همدلی و همزبانی هستیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در سال 1393 توفیقات بزرگی را در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به دست آورده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به توسعه تحصیلات تکمیلی استان زنجان بر اساس نیاز کشور بیان داشت: سال گذشته 41 رشته ارشد و دکترا به مجموع رشته‌های واحد زنجان اضافه شده است و با این افزایش مجموع رشته‌های واحد زنجان به 169 رشته رسیده است.

رجائی با اشاره به اینکه واحد زنجان دارای بیش از 330 عضو هیئت علمی بوده که حدود 130 عضو دارای مرتبه علمی استاد یاری است، گفت: تلاش می‌کنیم اعضا با رتبه مربی را به سطوح بالاتر ترغیب و ارتقا دهیم و این تعداد عضو هیئت علمی در میان دانشگاه‌های استان دارای بیشترین جمعیت می‌باشد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: واحد زنجان در راستای تجاری سازی علم و تولید علم به ثروت گام‌های اولیه را برای تحقق این مهم برداشته است و در همین راستا هفت شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی خواهد شد.

وی از 10 طرح اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خبر داد و گفت: 10 طرح اقتصادی به منظور تحقق سیاست‌های واحد با هدف درآمدزایی در بخش غیر شهریه‌ای تدارک دیده شده است که امیدواریم بتوانیم در این مسیر توفیقاتی را کسب کنیم.

رجائی در رابطه با مرکز رشد واحد زنجان  بیان داشت: با تلاش صورت گرفته موافقت نامه اصولی مرکز رشد واحدهای فناور واحد زنجان با موضوع محوری «شناسایی، استخراج و فرآوری کانی‌های فلزی و غیرفلزی» اخذ شده است.