سواد آموزی اولیا و دانش آموزان لازم التعلیم از برنامه های اولویت دار آموزش وپرورش است

مدیر آموزش وپرورش خدابنده در گردهمایی مدیران مدارس لزوم سواد آموزی اولیاو جذب دانش آموزان لازم التعلیم را یاد آور شد. به گزارش اشراق۲۴ امروز گردهمایی مدیران مدارس شهرستان خدابنده در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. علی اسدی مدیر آموزش وپرورش خدابنده در این گردهمایی با بیان این نکته که هیچ دانش […]

DSCN9764

DSCN9803

مدیر آموزش وپرورش خدابنده در گردهمایی مدیران مدارس لزوم سواد آموزی اولیاو جذب دانش آموزان لازم التعلیم را یاد آور شد.

به گزارش اشراق۲۴ امروز گردهمایی مدیران مدارس شهرستان خدابنده در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

علی اسدی مدیر آموزش وپرورش خدابنده در این گردهمایی با بیان این نکته که هیچ دانش آموزی به هیچ بهانه ای نباید از تحصیل محروم شود از مدیران مدارس خواست بحث سواد آموزی و پیش دبستانی را جدی بگیرند .

اسدی افزود: انسداد مبادی بیسوادی ، آموزش افراد لازم التعلیم ، آموزش پیش دبستانی و شناسایی و آموزش افراد بیسواد در قالب برنامه های بهبود کیفیت از رسالتهای آموزش وپرورش و مدیران مدارس است که باید جدی گرفته شود.

این مقام مسئول لزوم همکاری مدیران مدارس در اجرای طرح تعیین وضعیت و جذب  اولیا ی بیسواد  ومعرفی آنان به کلاسهای سواد آموزی را بیان و توجه خاص را خواستار شد.

علی عبدی،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش خدابنده نیز در گردهمایی مدیران مدارس خدابنده توجه به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان، اجرای برنامه های پیشگیرانه آسیبهای اجتماعی ، بازدید از عملکرد مدارس در برنامه های بهداشتی به ویژه سرویس های بهداشتی و آبخوری ها،زریق واکسن توام برای دانش آموزان پایه دهم، اجرای طرح فلوراید تراپی برای دانش آموزان مدارس ابتدایی در ۲ مرحله و تکمیل شناسنامه سلامت در ثبت نام پایه  اول ابتدایی و توجه به ایمن سازی مدارس در فصل تابستان را برای حاضرین تبیین کرد.