ملت ایران به احدی اجازه نمی‌دهد که با آبروی کشور و نظام و امنیت بازی کند

امام جمعه قیدار با بیان اینکه ملت ایران به احدی اجازه نمی‌دهد که با آبروی کشور و نظام و امنیت بازی کند، ادامه داد: مردم عزیز ایران به خوبی می‌دانند که مسیر حل مشکلات مردم از دروازه امنیت می‌گذرد و مردم نخستین قربانیان آشوب هستند. به گزارش اشراق۲۴،حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار […]

امام جمعه قیدار با بیان اینکه ملت ایران به احدی اجازه نمی‌دهد که با آبروی کشور و نظام و امنیت بازی کند، ادامه داد: مردم عزیز ایران به خوبی می‌دانند که مسیر حل مشکلات مردم از دروازه امنیت می‌گذرد و مردم نخستین قربانیان آشوب هستند.

به گزارش اشراق۲۴،حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با بیان اینکه اعتماد به دشمن، یک اشتباه بزرگ و عملی غیر عقلانی است، افزود: یکی از عبرت‌های مهم این اغتشاشات این است که مسئولان بدانند که به آمریکا و هم پیمانانش  نباید اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران به احدی اجازه نمی‌دهد که با آبروی کشور و نظام و امنیت بازی کند، ادامه داد: مردم عزیز ایران به خوبی می‌دانند که مسیر حل مشکلات مردم از دروازه امنیت می‌گذرد و مردم نخستین قربانیان آشوب هستند.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه مسئولان  حرف‌هایی نزنند که آب به آسیاب دشمن بریزند، افزود: همه جناح‌ها و جریانات سیاسی باید منافع مردم و امنیت ملی را مدنظر قرار دهند و در این وضعیت حساس به فکر انتقام‌گیری‌های سیاسی نباشند.

موسوی افزود: آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی، آسیب رساندن به اماکن عمومی به‌ویژه ایستگاه‌های شرکت واحد اتوبوس‌رانی، آتش زدن مساجد و حسینیه‌ها و حوزه‌های علمیه، فحاشی و هتاکی و شعارهای ساختارشکنانه از کی مطالبه اقتصادی و معیشتی است.

موسوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ماهیت استکبارستیزی دارد و از همان ابتدا به روش‌های گوناگون از سوی دشمنان ایران و اسلام، مورد تهدید قرار گرفته است، گفت: دشمنان به هر شکل ممکن در تلاش هستند که این نظام را از بین ببرند.

وی با تاکید بر اینکه بی‌شک دشمن امروز در پی فروپاشی نظام از درون است، افزود: نا آرامی‌های اخیر در کشور که از تجمعات اعتراضی به گرانی و بیکاری آغاز شد و متأسفانه با فرصت‌طلبی و موج‌سواری ضدانقلاب و بیگانه به آشوب و خرابکاری تبدیل شد که بلافاصله معترضان اولیه، وقتی موج سواری جریان ضدانقلاب و کشورهای بیگانه را دیدند صف خود را از آنها جدا کردند.

موسوی افزود: براساس اعتراف بازداشت‌شدگان ۶ درصد افرادی که به خیابان‌ها آمدند واقدام به رفتارهای ساختارشکنانه کردند ازطریق فراخوان‌های شبکه‌های اجتماعی  بوده است.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه دلسوزان انقلاب به مسئولان کشور چندین بار تذکر دادند که نسبت به فضای مجازی توجه جدی صورت بگیرد، تصریح کرد: باید از سوءاستفاده دشمن جلوگیری شود. امیدواریم مسئولان باتجربه‌گیری از وقایع اخیر به فکرچاره‌جویی برای فضای مجازی باشند.

امام جمعه قیدار تاکید کرد: غیرت مردم ایران به دشمنان و بدخواهان اجازه موج‌سواری در مسائل داخلی را نمی‌دهد و چنان سیلی محکمی به صورت فتنه گران می زند که دیگر نتوانند کمر راست کنند.

موسوی با تأکید بر اینکه باید قدردان این مردم بصیر و همیشه در صحنه بود، ادامه داد: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هر وقت انقلاب را در خطر دیدند به صحنه آمدند و حماسه خلق کردند.

موسوی با تقدیر از همه نیروهایی که امنیت ایران اسلامی را با خون خود پاسداری می‌کنند، گفت: باید از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مقتدر انتظامی، از پاسداران سرافراز و سربازان گمنام در برخورد با فتنه‌گران آمریکایی و آشوب طلبان قدردانی شود.