ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز در شهرستان خدابنده فعال شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ در فرمانداری شهرستان خدابنده خبر داد.

به‌گزارش نسیم اشراق، معصومه شیری در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خدابنده ویژه نوروز ۱۴۰۲ گفت: به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان با توجه به سند توسعه بالادستی وظایف هر کمیته مشخص شد و همچنین هر کمیته به بیان برنامه‌های شاخص خود برای ایام نوروز پرداخت و مباحث مربوط به توسعه و تبلیغ گردشگری شهرستان، ارائه خدمات و پذیرایی از مسافران نوروزی با توجه به ایام ماه مبارک رمضان تصمیماتی اتخاذ شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خدابنده بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد افزایش سفرهای ایمن و هوشمند در شهرستان  باشیم که برای این منظور آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد لازم است.

مقام عالی شهرستان در این جلسه بر لزوم اجرای برنامه‌های مختلف کمیته‌های اعضای ستاد و همکاری و برنامه‌ریزی دقیق برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز توسط اعضا تأکید کرد و گفت: باید نوروزی متفاوت برای حضور حداکثری گردشگران به شهرستان خدابنده رقم بخورد.

جواد تاراسی به زیباسازی شهر و مکان های هدف گردشگری اشاره کرد و افزود: در این جلسه موارد دیگری از جمله فراهم کردن شرایط اسکان گردشگران و آماده‌باش دستگاه‌ها برای مواقع ضروری در ایام نوروز در دستور کار ستاد قرار گرفت.