زندگی نامه شهید بشیر موسوی ازشهدای شهرستان خدابنده+تصویر/مادری که خواب شهات پسرش را دیده بود

شهید سید بشیر موسوی در روستای زواجر خدابنده به دنیا آمد و در بهمن ماه ۱۳۷۳در پادگان قدس شهر سنندج در درگیری با اشرار بر اثر اصابت گلوله توسط نیروی خودی از طرف بازوی چپ و از روی قفسه سینه به شهادت رسید. به گزارش اشراق۲۴،سید بشیر موسوی در۱۰تیرماه سال ۱۳۵۲در یک خانواده مذهبی و […]

شهید سید بشیر موسوی در روستای زواجر خدابنده به دنیا آمد و در بهمن ماه ۱۳۷۳در پادگان قدس شهر سنندج در درگیری با اشرار بر اثر اصابت گلوله توسط نیروی خودی از طرف بازوی چپ و از روی قفسه سینه به شهادت رسید. ۱۷۳۱۵۹۱kaka001-001

۱۷۳۱۵۹۱mzea001-001۱۷۳۱۵۹۱masc004-001۱۷۳۱۵۹۱masc005-001۱۷۳۱۵۹۱mkaa001-002۱۷۳۱۵۹۱mkaa001-003

به گزارش اشراق۲۴،سید بشیر موسوی در۱۰تیرماه سال ۱۳۵۲در یک خانواده مذهبی و متدین در روستای زواجر از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده به دنیا آمد.

پدرش مرحوم آقا سید علی موسوی کشاورز و در سال ۱۳۶۳از دنیا رفته بود و مادرش حاجیه خانم کافیه خلجی خانه دار بود و در روستای زواجر ساکن بودند و تعداد فرزندان خانواده چهار نفر بود و سید بشیر فرزند چهارم محسوب می شد.

سید بشیر موسوی دوران ابتدائی و راهنمائی را پشت سر گذاشت و در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان شریعتی خدابنده موفق به اخذ دیپلم و از آنجا فارغ التحصیل شد.

وی در کنار پدر به کشاورزی مشغول شد و سپس به خدمت مقدس سربازی اعزام شد.

غیرت،شهادت طلبی،ایثارگری،مهربان و مومن بودن از خصوصیات بارز اخلاقی این شهید است و وی همیشه سعی می کرد تا آنجا که در توان دارد حق الله و حق الناس را بجا آورد.

وی در بهمن ماه ۱۳۷۳در پادگان قدس شهر سنندج در درگیری با اشرار بر اثر اصابت گلوله توسط نیروی خودی از طرف بازوی چپ و از روی قفسه سینه به شهادت رسید و پیکر پاکش در بیست و یکم ماه مبارک رمضان همان سال همزمان با سالروز شهادت مولایش حضرت علی(ع)در زادگاهش روستای زواجر به خاک سپرده شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد