زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت یکی از راه‌های تکریم خانواده‌های شهداست

امام جمعه قیدار با بیان اینکه وظیفه بنیاد شهید وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: نشر فرهنگ شهادت از اهم وظایف بنیاد است و زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت یکی از راه‌های تکریم خانواده‌های شهداست. به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا پرسنل بنیاد شهید و امور […]

امام جمعه قیدار با بیان اینکه وظیفه بنیاد شهید وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: نشر فرهنگ شهادت از اهم وظایف بنیاد است و زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت یکی از راه‌های تکریم خانواده‌های شهداست.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده به همراه حجت‌الاسلام لکلو امام جماعت این بنیاد با حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده دیدار کردند.

در این دیدار که در یک فضای معنوی برگزار شد شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان خدابنده ضمن تبریک این روز بزرگ به حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده گزارش اجمالی از اهم خدمات انجام شده به جامعه ایثارگران این شهرستان ارائه کرد.
وی عنوان کرد: در طول سال ۹۶ پرسنل خدوم این بنیاد بی وقفه تلاش کرده اند تا خدمات انجام شده در شان خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باشد.
شهیدی اضافه کرد: همه ما مدیون خانواده های شهدا، جانبازان و ایثاگران هستیم و هر چقدر در این راه تلاش کنیم باز وام دار این عزیزان هستیم.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده نیز روز ۲۲ اسفند را به پرسنل و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر تبریک گفته و با اشاره به روایتی از امیر المومنین که می فرماید : “در روز قیامت وقتی شهدا مشهور می شوند آنچنان نورانی هستند که وقتی انبیا با اینان روبرو می شوند اگر سواره باشند به احترام شهدا از مرکب خود پیاده می شوند”، گفت: خدمت به خانواده این عزیزان نیز از ارزش والایی بر خوردار است .
موسوی امام جمعه شهرستان اظهار کرد: جایگاه شهدا در نزد خداوند ویژه است و توفیق خدمت به این بزرگواران نیز ویژه محسوب می‌شود. پس جایگاه بنیاد شهید با شهدا و خانواده های معظم این عزیزان شناخته می شود .
موسوی با بیان اینکه وظیفه بنیاد شهید وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: نشر فرهنگ شهادت از اهم وظایف بنیاد است و زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت یکی از راه‌های تکریم خانواده‌های شهداست.
در پایان این دیدار حجت الاسلام موسوی از زحمات تک تک نیروهای زحمت کش این بنیاد بخصوص ریاست بنیاد شهید بخاطر تلاش بی وقفه در خصوص ساماندهی مزارهای شهدا و برگزاری جلسات کارگروه قدردانی کرده و آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران بازنشته بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده کرد.