رویکرد امام در موضوع فلسطین موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شد

فرماندارخدابنده درروزقدس ازعان کرد:رویکرد امام در موضوع فلسطین موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شد. باب اله فتحی با تقدیر از حضور گسترده مردم خدابنده در راهپیمایی روز قدس درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین خاطرنشان کرد: مردم شهرستان خدابنده امروز با حضور گسترده خود افتخاری دیگر در دفتر زرین افتخارات خود خلق کردند. فتحی نامگذاری روز قدس را تعیین‌کننده در […]

فرماندارخدابنده درروزقدس ازعان کرد:رویکرد امام در موضوع فلسطین موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شد.DSCN00381-300x225

باب اله فتحی با تقدیر از حضور گسترده مردم خدابنده در راهپیمایی روز قدس درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین خاطرنشان کرد: مردم شهرستان خدابنده امروز با حضور گسترده خود افتخاری دیگر در دفتر زرین افتخارات خود خلق کردند.
فتحی نامگذاری روز قدس را تعیین‌کننده در سرنوشت مردم فلسطین عنوان کرد و افزود: تغییر نگاه برای شکست رژیم صهیونیست با عنوان روز قدس، روز حیات اسلام است که موجب شد تا مقاومت شدت یافته و رویکرد امام در موضوع فلسطین موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شود.

وی بابیان این که قدس شریف حدود 60 سال است که توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است وبا محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی زنان، کودکان و مردم بی‌گناه را که هیچ‌گونه وسیله دفاعی از خود دفاع ندارند به خاک و خون می‌کشد.

فتحی  با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر گفت: سکوت برخی کشورهای اسلامی و عربی مایه ننگ است.
وی درپایان سخنان خوداذعان کرد:روز قدس روز خروش بر علیه استکبار و اشغالگران قبله نخست مسلمین است.