روز قدس روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسأله فلسطین است

امام جمعه قیدار در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: روز قدس روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسأله فلسطین است. به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام طالبی در خطبه های این هفته شهر قیدار با اشاره به روز قدس و تشکیل رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تصریح کرد: تاسیس رژیم صهیونیستی سیاست شیطان‌گونه روباه پیر انگلیس بود که تصمیم گرفت تا پایگاهی در قلب کشورهای […]

DSC08518امام جمعه قیدار در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: روز قدس روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسأله فلسطین است.

به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام طالبی در خطبه های این هفته شهر قیدار با اشاره به روز قدس و تشکیل رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تصریح کرد: تاسیس رژیم صهیونیستی سیاست شیطان‌گونه روباه پیر انگلیس بود که تصمیم گرفت تا پایگاهی در قلب کشورهای اسلامی ایجاد کند. لذا رژیم صهیونیستی درختان بی‌ریشه‌ای بودند که توسط انگلیسی‌ها‌ در سرزمین‌های اسلامی کاشته شده‌اند.

وی تصریح کرد: بهترین توصیف و تعبیری را که می‌شود برای رژیم صهیونیستی کرد، تعبیر غده سرطانی است که امام راحل داشتند، لذا اگر قدرت پیدا کند، مانند یک غده در همه کشورهای اسلامی ریشه می‌دواند و نفوذ می‌کند.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه بیش از شصت سال است که دستگاه استکبار و در راس آن‌ها آمریکا انواع سرمایه‌گذاری‌ها را می‌کند تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود و فلسطین از نقشه جغرافیایی حذف شود، اظهار داشت: حضرت امام با تدبیر حکیمانه و الهی خود با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس تو دهنی محکمی به استکبار زد و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرد و باعث شد فلسطین برای همیشه تاریخ زنده و پرچمش بر افراشته بماند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث گرانقدر و ماندگار حضرت امام ره) و نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین و روز تجلی عزم و اراده مسلمانان در برابر متجاوزان است، تصریح کرد: در یک جمله و به تعبیر حضرت امام روز قدس روز حیات مجدد اسلام است.

طالبی با بیان اینکه امروز هدف اصلی استکبار از ایجاد جریان‌های تکفیری و داعش، غافل کردن امت اسلام از مسأله فلسطین است، گفت: تحرکات داعش و تکفیری‌ها در جهان اسلام حاشیه امنى را براى اسرائیل ایجاد کرده است، اما روز قدس روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسأله فلسطین است.

وی با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس نماد آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی ملتی است که با حماسه و مقاومت و جوانمردی جوانانش ناقوس مرگ اشغالگران قدس را به صدا در آورده است، افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس، فریاد نفرین به رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است.

خطیب جمعه قیدار با بیان اینکه امروز به برکت موشک‌های مقاومت دیگر هیچ نقطه‌ای در سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست‌ها امن نیست، اظهار داشت: پیروزی در جنگ  33 روزه، 22 و 8 روزه نشان داد که «گنبد آهنین» هم عاجز از حمایت و محافظت از صهیونیست‌های جنایتکار و اشغالگر است.

 وی با اشاره به اینکه اگر اسرائیل بخواهد کوچک‌ترین تحرک نظامی علیه ایران بکند با پاسخ ویرانگری مواجه خواهد بود که اسرائیل را از صحنه زمین محو خواهد کرد، تصریح کرد: روز قدس امسال یک ویژگی دیگری هم دارد و آن اعلام نفرت و انزجار از آل‌سعودی است که جنگ نیابتی از آمریکا و اسرائیل را در منطقه راه انداخته است.

طالبی با بیان اینکه خصوصیت دیگر روز قدس امسال حمایت و تقویت تیم مذاکره‌کننده توسط مردم در راهپیمایی است، گفت: تیم مذاکره کننده ایران به ‏حق با شجاعت و غیرت پای حقوق ملت شریف ایران در برابر سران استکبار که تمام‏قد براى تضعیف و شکستن عزت و اقتدار مردم ایران به صحنه نبرد دیپلماسى آمده‌اند، ایستادگى می‌کنند.

وی با اشاره به سالروز حمله به مسجد گوهر شاد و کشتار مردم توسط رضاخان و روز عفاف و حجاب ادامه داد: باید توجه داشت که جنس مرغوب را در کادو مى‌پیچند، کتاب قیمتى را جلد مى‌کنند، طلا و جواهرات را ساده در دسترس قرار نمى‌دهید خداوند براى چشم که ظریف است و خطرات آن را تهدید مى‌کند، حجاب قرار داده، بنابر این جلد و حجاب نشانه ارزش است.

خطیب جمعه قیدار با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب امنیت فردی و اجتماعی زن را در جامعه ارتقا می‌دهد و نقش اساسی در استحکام خانواده دارد، گفت: حجاب آرم جمهورى اسلامى ایران است.

وی افزود: دنیا انقلاب اسلامى ایران را باحجاب بانوان مى‌شناسد و ابرقدرت‌ها از این نشانه پرارزش انقلاب آنقدر هراس دارند که چند دختر مسلمان را با پوشش اسلامى بر سر درس تحمل نمى‌کنند.