رسالت اصلی امروز ما عمل به وصایای شهدا و پیروی از ولایت فقیه است/مراسم وداع با شهدای گمنام در خدابنده+تصاویر

فرمانده سپاه استان زنجان در مراسم وداع با دو شهید گمنام در خدابنده گفت : رسالت اصلی امروز ما عمل به وصایای شهدا به عنوان تربیت یافتگان مکتب اباعبدالله الحسین و پیروی از ولایت فقیه است که باید در این مسیر از تمام توان خود بهره بگیریم . به گزارش اشراق۲۴،مراسم وداع با دو شهید […]

فرمانده سپاه استان زنجان در مراسم وداع با دو شهید گمنام در خدابنده گفت : رسالت اصلی امروز ما عمل به وصایای شهدا به عنوان تربیت یافتگان مکتب اباعبدالله الحسین و پیروی از ولایت فقیه است که باید در این مسیر از تمام توان خود بهره بگیریم .img_20161119_224051۱۳۹۴۰۳۲۶۰۰۰۰۰۷_photofreeimg_20161119_221113۱۳۹۴۰۳۲۶۰۰۰۰۰۸_photofree

به گزارش اشراق۲۴،مراسم وداع با دو شهید گمنام در شب اربعین حسینی با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در مسد زینبیه شهر قیدار برگزار شد.

در این مراسم سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد : رزمندگان ما در آن دوران در یک نبرد نا برابر قرار گرفته بودند که به فضل الهی و ایثار و فداکاری رزمندگان اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند .

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز افزود : دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در صدد راه اندازی توطئه برای توقف انقلاب اسلامی بود که تاکنون با رهبری مقام عظمای ولایت فقیه و حضور همیشه در صحنه مردم نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند .

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان ادامه داد: امروز دشمنان تمام توان خود را در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته که باید با حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند .

سردار کرمی همچنین گفت : رسالت اصلی امروز ما عمل به وصایای شهدا به عنوان تربیت یافتگان مکتب اباعبدالله الحسین و پیروی از ولایت فقیه است که باید در این مسیر از تمام توان خود بهره بگیریم .

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در این یادواره با یادآوری رشادت و دلاوری رزمندگان اظهار داشت: شهدا وارثان راستین انقلاب و نظام هستند.

سردار کرمی در این یادواره شهدا گفت : نقطه به نقطه شهرستان خدابنده حکایت از وجود قهرمانانی است که جان خود را برای دفاع از خاک و ناموس خود فدا کرده اند و امروز امینت و آرامش ما مدیون از خودگذشتی آنان است.

فرمانده سپاه استان زنجان در ادامه عنوان کرد : اکنون نوبت پاسداری از خون شهدا و ادامه راه شهیدان است و این امر مهم باید سرلوحه همه ی برنامه ها و کارها قرار گیرد .