راهیابی ۲ دانش آموز خدابنده ای به مرحله کشوری مسابقات هنرهای تجسمی

 دو هنر جوی هنرستان شکوه شهر قیدار در جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان اول و به مرحله کشوری راه یافتند.به گزارش اشراق۲۴،دو هنر جوی هنرستان شکوه شهر قیدار در جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان اول و به مرحله کشوری راه یافتند. این هنرجویان که مریم منصوری و محدثه حسنی نام دارند در جشنواره هنرهای تجسمی […]

۸۳۱۳۰۶

 دو هنر جوی هنرستان شکوه شهر قیدار در جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان اول و به مرحله کشوری راه یافتند.به گزارش اشراق۲۴،دو هنر جوی هنرستان شکوه شهر قیدار در جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان اول و به مرحله کشوری راه یافتند.

این هنرجویان که مریم منصوری و محدثه حسنی نام دارند در جشنواره هنرهای تجسمی رشته صنایع دستی استان زنجان مقام اوا را کسب و جهت رقابت در مرحله کشوری معرفی شدند.

علی اسدی مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: این جشنواره با هدف جریان سازی هنرای تجسمی، شناسایی هنرمندان مستعد، ایجاد همدلی و همبستگی بین هنرمندان این حوزه و همچنین آموزش نیرو و کادرسازی برای اداره ی انجمن ها برگزار شد.

وی ادامه داد: جشنواره از نقطه‌ی کانونی و شهرستانی شروع شده و پس از برگزاری کارگاه های هنری در شهرستان ها، آثار منتخب به مرکز استان معرفی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش خدابنده تاکید کرد: هنرمندان به منظور خلق آثار فاخر از حضور اساتید خبره در کارگاه های آموزشی بهره مند شدند.

وی افزود: دو اثر برگزیده از شهرستان خدابنده به مرحله‌ی کشوری راه یافتند که مراسم اختتامیه‌ی آن نیز مقارن با هفته ی دفاع مقدس در مهرماه برگزار می شود.