رابطه با آمریکا در کلام امام(ره)/دیدار خواهر و برادر پس از 52 سال/ 2 روایت از یک تماس/مسجد شیخ‌ لطف‌الله در دبی!

مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد. فضای مجازی ثبیربه منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در […]

مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.13920603000240_PhotoA

فضای مجازی ثبیربه منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز یکشنبه 7/7/1392 می‌آید:

 

* 5 نکته شریعتمداری از سفر روحانی به نیویورک و تأسف‌بارترین بخش سفر

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی نوشت: متاسفانه نرمش رئیس‌جمهور محترم کشورمان در مقابل حریف، تنها به لحن ایشان در گفتار خلاصه نشد.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

 

* 2 روایت از یک تماس

همچنین مهدی فضائلی با انتشار یادداشتی در روزنامه جام‌جم نوشت: اگر قرار باشد از همین نخست آمریکایی‌ها از خود بی‌صداقتی نشان دهند چگونه می‌توان در مراحل مهم‌تر و پیچیده‌تر به آمریکا اعتماد کرد؟

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

 

* دیدار خواهر و برادر پس از 52 سال

روزنامه جوان طی گزارشی نوشت: مرد خرمشهری پس از 52 سال، خواهر و خانواده مادری‌اش را در شهرستان جم پیدا کرد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

* رابطه با آمریکا در کلام امام خمینی(ره)

سایت خبرنامه دانشجویان نوشت: در این نوشتار به بازخوانی فرمایشات و نقطه نظرات امام راحل و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران درباره آمریکا و رابطه ایران با آمریکا می‌پردازیم.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

 

* کوثری: مخالفان روحانی قصد توهین نداشتند

همچنین این سایت صحبت‌های باران کوثری بازیگر زن سینمای کشور با شبکه بی‌بی‌سی فارسی را منتشر کرد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

 

* کارگردان «گلوگاه شیطان»:نبض سینمای دفاع مقدس به شماره افتاده است

حمید بهمنی کارگردان «گلوگاه شیطان در گفت و گو با سایت تهران پرس می‌گوید: متأسفانه مافیای اکران نمی‌گذارد فیلم دفاع مقدس نمایش داده شود و از تغییر ذائقه مخاطب چماق بزرگی ساخته و بر فرق سر سینمای دفاع مقدس می‌کوبد.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

 

* روایت سفر به نیویورک از زبان نماینده کلیمی همراه روحانی

سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در بیان روایت خود از سفر به نیویورک به سایت دانا می‌گوید: آمریکایی‌ها خواستار مذاکره بودند، اما آقای روحانی این موضوع را زود می‌دانستند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید

 

 

*  مسجد شیخ لطف‌الله در «دبی» و غفلت تاریخی ما+تصاویر

سایت مشرق نیوز هم در گزارشی نوشت: قرار نیست معماری گذشته‌مان را تکرار کنیم اما می‌توان هویت معماری ایرانی را با مقتضیات زمان و فناوری معاصر تلفیق و معماری غنی اسلامی ایرانیِ شایسته را در ابعادی وسیع بازتولید کرد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.