رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده معرفی شد+تصاویر

مراسم تکریم و معارفه روسای واحد خدابنده با حضور رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و کارکنان دانشگاه برگزار شد. به گزارش نسیم اشراق،مراسم تودیع و معارفه ریاست واحد خدابنده باحضور پرچگانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و کارکنان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده برگزارشد. در این مراسم […]

مراسم تکریم و معارفه روسای واحد خدابنده با حضور رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش نسیم اشراق،مراسم تودیع و معارفه ریاست واحد خدابنده باحضور پرچگانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و کارکنان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده برگزارشد.
در این مراسم رحمان پرچگانی از خدمات دین محمدی در زمان تصّدی مدیریت وی در دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده قدردانی و محمد مجتبی زاده را که از اعضای هیات علمی واحد خدابنده است به عنوان سرپرست جدید این واحد معرفی کرد.
محمدی، بازرس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و رئیس شورای معاونین دانشجویی و فرهنگی استان هم با تشکر از زحمات دین محمدی و تبریک انتصاب محمد مجتبی زاده، برای وی آرزوی موفقیت کردند.
در پایان این مراسم مجتبی زاده رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده نیز از تلاش‌های دین محمدی در دوران یکساله مدیریت قدردانی و با تشکر از مسئولان استانی تاکید کرد: با پیگیری جدی، مشکلات دانشگاه را برطرف خواهد کرد.