دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان می‌شود/دیدار فرمانده سپاه خدابنده با خانواده دو شهید+تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان می‌شود. به گزارش اشراق۲۴،رسول اکبری فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به همراه مشایخی پور فرمانده حوزه کارمندی شهر قیدار با دو خانواده شهیدعلی رستمخانی و شهید حجت اله اسمعیلی دیدار و از آنها دلجویی کرد. فرمانده سپاه خدابنده در این دیدار با تاکید بر […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان می‌شود.

به گزارش اشراق۲۴،رسول اکبری فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به همراه مشایخی پور فرمانده حوزه کارمندی شهر قیدار با دو خانواده شهیدعلی رستمخانی و شهید حجت اله اسمعیلی دیدار و از آنها دلجویی کرد.

فرمانده سپاه خدابنده در این دیدار با تاکید بر امنیت و تدوام انقلاب که ناشی از خون شهدای گرانقدر است گفت:سپاه و بسیج هم قدردان ایثارگری شهیدان و خانواده گرانقدر آنان بوده و هست و این راه را ادامه خواهد داد.

وی افزود: دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است و پشتیبانی از خانواده شهدا، باعث استحکام و پایداری این نظام و انقلاب می شود گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و نظام و این انقلاب را دارند.

اکبری ادامه داد: عزت، امنیت و اقتدار این مرزبوم در جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران این مرزبوم است.

وی پاسداشت میراث گرانقدر شهداء را رسالتی عظیم دانست و تصریح کرد: نباید بگذاریم ارزش های شهداء در جامعه کمرنگ شود و جامعه از اندیشه های آرمانی حقیقی انقلاب فاصله بگیرد.

اکبری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک وظیفه است خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران یک افتخار بزرگی است که دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت انسان می‌شود.

وی بیان کرد: امروز احتیاج داریم از شهدا الهام بگیرم و مخصوصا که انقلاب اسلامی رفته رفته در سطح بین الملل تاثیر گذار شده فوق العاده قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتقا یافته است و در واقع ملتی که دشمنش زیاد شده و این همه دشمنانش در هیاهو بر علیه ایران است پیام بزرگی دارد و این پیام، پیام قدرتمندانه انقلاب اسلامی و پیروزی بر مستبکران است.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: ملتی که دشمنش زیاد شده آن ملت باید آگاه باشد و فوق العاده با بصیرت به مسائل نگاه کند.

شایان ذکر است با اهداء هدیه و لوح تقدیری از این دو خانواده شهید تجلیل و قدردانی بعمل آمد.