دیدار بانوان بسیجی خدابنده با مادر شهید قره گوزلو+تصویر

جمعی از بانوان بسیجی شهرستان خدابنده با مادر شهید قره گوزلو دیدار کردند.به گزارش اشراق۲۴،جمعی از بانوان بسیجی شهرستان خدابنده با سکینه صادقی مادر شهید علی قره گوزلو دیدار کردند. شهید علی قره گوزلو فرزند رجبعلی در سال ۱۳۴۴در روستای آغوزلو از توابع بخش بزینه رود شهرستان خدابنده در یک خانواده مذهبی و متدین به […]

جمعی از بانوان بسیجی شهرستان خدابنده با مادر شهید قره گوزلو دیدار کردند.به گزارش اشراق۲۴،جمعی از بانوان بسیجی شهرستان خدابنده با سکینه صادقی مادر شهید علی قره گوزلو دیدار کردند.

شهید علی قره گوزلو فرزند رجبعلی در سال ۱۳۴۴در روستای آغوزلو از توابع بخش بزینه رود شهرستان خدابنده در یک خانواده مذهبی و متدین به دنیا آمد.

وی دو برادر و دو خواهر داشت و شهید چهارمین فرزند خانواده بود و شغلش پاسدار بود و البته قبل از پاسداری به شغل نقاشی ساختمان مشغول بود .

شغل پدرش کشاورزی بود اما به دلیل کمبود آب در روستا مجبور به نقل مکان در سال ۱۳۵۹به شهر قیدار شدند ،وضع اقتصادی خانواده در حد نسبتا خوبی بود و اخلاق شهید عالی بود و روحیه نصیحت گری داشت و بجا آوردن نماز اول وقت از ویژگی های بارز شهید بود.

وی بعد از اینکه در سال ۶۲به استخدام سپاه در آمد در همان سال به جبهه اعزام شد و دو ماه بعد در همان منطقه بر اثر اصترکش و سوختگی و تیر خلاص دشمن به فیض شهادت نائل آمد،پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای شهرستان خدابنده به خاک سپرده شد.