دولتمردان در گره‌گشایی از مشکلات کشور گرفتار حاشیه نشوند/ اغتشاشات خیابانی، اختلال در بازار ارز و ایجاد فتنه در مدارس جزو توطئه‌های دشمنان است

رئیس جمهور گفت: دشمنان در تلاش هستند با اغتشاشات خیابانی، اختلال در بازار ارز و امروز با ایجاد فتنه در مدارس و نگران کردن خانواده‌ها در کشور توطئه می‌کنند، اما پیام استقبال گرم مردم بوشهر از دولت خدمتگزار آن است که دولتمردان به هیچ وجه نباید گرفتار حاشیه شوند.

به گزارش نسیم اشراق؛  آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که در قالب دور دوم سفرهای استانی و به منظور انجام سفری دو روزه به استان بوشهر سفر کرده است، در ادامه برنامه‌های روز دوم این سفر با حضور در نماز جمعه شهرستان برازجان، وحدت و انسجام بین خود و ابراز بیزاری از دشمن را در کنار ایمان به خدا و دلدادگی به انقلاب از ویژگی بارز مردم این منطقه دانست.

وی در ادامه احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر در جامعه اسلامی را مهم‌ترین آموزه نماز جمعه برشمرد و افزود: اگر امروز کشور در حال پیشرفت است، رمز آن وحدت و انسجامی‌ است که به برکت ولایت فقیه و تلاش و مجاهدت مردم در کشور وجود دارد.

آیت‌الله رئیسی تلاش خستگی‌ناپذیر و گرفتار حاشیه نشدن را از مهم‌ترین دستور کارهای دولت برشمرد و تصریح کرد: دولتمردان به هیچ وجه نباید گرفتار حاشیه شوند و تمام تلاش خود را معطوف به گره‌گشایی از مشکلات کشور کنند.

رئیس جمهور سفر به بوشهر و حضور در جمع پرشور مردم برازجان و باخبر شدن از مسائل مردم این منطقه از نزدیک را برای دولت فرصتی مغتنم در خدمت‌رسانی به مردم آن عنوان کرد و اظهار داشت: در سفر اول نیازهای فوری استان احصاء و برای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شد که بحمدالله در این سفر در سه بخش آب‌رسانی، مسکن و جاده‌های مواصلاتی به سرانجام رسید و پروژه‌های تکمیل شده امروز و دیروز افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.

دکتر رئیسی در ادامه با بیان اینکه رویکرد دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف کشور به ویژه در استان بوشهر است، اظهارکرد: برخی از پروژه‌هایی که در این سفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، بیش از ۱۴ سال متوقف و راکد مانده بود، اما دولت خود را مکلف به اتمام این پروژه‌ها می‌دانست و با همت مسئولان بسیاری از آنها تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور در ادامه تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و همچنین سد دالکی برای تامین آب مردم این منطقه را از جمله خواسته‌های اصلی مردم برازجان عنوان و ابراز امیدواری کرد که با اهتمام و همت مسئولان این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر تکمیل و مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

آیت‌الله رئیسی خطاب به مردم شهرستان برازجان تاکید کرد: آنچه شما مردم عزیز باید بدانید آن است که دولتمردان تمام توان خود را در جهت رفع مشکلات و پیشرفت این شهرستان و روستاهای آن در دستور کار قرار خواهند داد و حتما شما مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار خواهند داد.

رئیس جمهور همچنین در پایان خطاب به مسئولان شهرستان افزود: بدانید توفیق بنده و شما این است که در خدمتگزاری به مردم این سامان شبانه روز تلاش کنیم، چرا که سعادت دو دنیا در خدمتگزاری مخلصانه به این مردم است.