دوره‌های مختلف آموزش موسیقی در خدابنده برگزار می شود

رئیس ارشاد شهرستان خدابنده از برگزاری دوره‌های مختلف آموزش موسیقی در خدابنده خبر داد و گفت:در راستای رشد و گسترش هنر موسیقی و به ویژه موسیقی اصیل و سنتی آشیقی دوره‌های آموزش علمی انواع سازها و رشه‌های موسیقی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود. به گزارش اشراق آنلاین،محمد برجی اظهار داشت: در تلاشیم با صدور شناسنامه […]

DSCN5357رئیس ارشاد شهرستان خدابنده از برگزاری دوره‌های مختلف آموزش موسیقی در خدابنده خبر داد و گفت:در راستای رشد و گسترش هنر موسیقی و به ویژه موسیقی اصیل و سنتی آشیقی دوره‌های آموزش علمی انواع سازها و رشه‌های موسیقی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

به گزارش اشراق آنلاین،محمد برجی اظهار داشت: در تلاشیم با صدور شناسنامه و ثبت فعالیت‌های هریک از فعالان عرصه فرهنگ و هنر در شهرستان خدابنده در راستای توسعه و پیشرفت فرهنگ و هنر در این شهرستان گام‌های مؤثری برداریم.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 700 نفر از فعالان فرهنگی هنری شهرستان خدابنده شناسنامه دار شده‌اند، خاطرنشان کرد: تمام خدمات و تسهیلات ارائه شده به هنرمندان و فعالان فرهنگی این شهرستان به این افراد تعلق می‌گیرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه افراد دارای پرونده هنری موسیقی و تئاتر در شهرستان خدابنده بیمه می‌شوند، تصریح کرد: افرادی که در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت دارند ولی در حال حاضر دارای شناسنامه نیستند نیز با معرفی اداره ارشاد از خدمات و مزایای ارائه شده بهره‌مند می‌شوند.

وی به فعالیت کارگاه‌های آموزش تئاتر و هنرهای نمایشی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کارگاه‌های تئاتر شهرستان خدابنده فعال است و سه گروه برای حضور در جشنواره تئاتر استانی آماده می‌شوند.

برجی بیان کرد: در سال‌های گذشته هنرمندان فعال تئاتر در شهرستان خدابنده با کسب رتبه‌های برتر توانسته‌اند به جشنواره فجر راه یابند و انجمن نمایش با اجرای دوره‌های آموزش حرفه‌ای با حضور اساتید برجسته بومی توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزش موسیقی خاطرنشان کرد: در راستای رشد و گسترش هنر موسیقی و به ویژه موسیقی اصیل و سنتی آشیقی دوره‌های آموزش علمی انواع سازها و رشه‌های موسیقی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان خدابنده با بیان اینکه هفت انجمن فرهنگی هنری در شهرستان خدابنده وجود دارد، گفت: انجمن هنرهای نمایشی و موسیقی زیر نظر انجمن موسیقی و تئاتر استان زنجان فعالیت می‌کنند و فعالیت‌های چشمگیری در عرصه هنر داشته‌اند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های نقاشی ابراز کرد: در کنار برپایی ایستگاه‌های نقاشی در چهار بخش شهرستان خدابنده با هدف اشاعه فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی از فعالیت‌های مطبوعاتی نمایشگاه‌های کتاب و مطبوعات نیز برگزار می‌شود.