دوره‌های آموزشی برای جانبازان شهرستان خدابنده برگزار شد

دوره‌های آموزشی برای جانبازان بالا 25 درصد در محل سالن اجتماعات شبكه بهداشت شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق24،دوره‌های آموزشی برای جانبازان بالا 25 درصد در محل سالن اجتماعات شبكه بهداشت شهرستان خدابنده برگزار شد. در ابتدا این دوره،تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد توسط جانباز ۵۵ درصد،روح اله رجبي قرائت شد و […]

IMG09381576دوره‌های آموزشی برای جانبازان بالا 25 درصد در محل سالن اجتماعات شبكه بهداشت شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق24،دوره‌های آموزشی برای جانبازان بالا 25 درصد در محل سالن اجتماعات شبكه بهداشت شهرستان خدابنده برگزار شد.

در ابتدا این دوره،تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد توسط جانباز ۵۵ درصد،روح اله رجبي قرائت شد و در ادامه خير مقدم گويي توسط منصوري، رئيس بنياد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده انجام شد.

علی منصوری در این دوره عنوان کرد: شهرستان خدابنده حدود 350 جانباز 25درصد به بالا را در کارنامه افتخارات خود دارد و ما بخطر این امر به خود می بالیم.

وی بابيان اينكه براي حفظ و توسعه اين كشور خون‌هاي زيادي ریخته شده است، افزود: باید راه ایثارگران را ادامه دهیم که بی‌شک راه آزادای، استقلال و رستگاری ما است.
رئيس بنياد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده ادامه داد: رزمندگان اسلام که در راه دین و میهن جانباز شده‎اند، ما را مدیون رشادت‌ها و حماسه‌هاي خود کرده‌اند و همه مسئولان باید با اراده‎ای استوار و انگیزه‌‎ای قوی در راه خدمت‌‍‌رسانی به ایشان تلاش کنند.
وی گفت: جانبازی و شهادت طلبی ازجمله عبارات مقدس و شایان احترام در همه‌ جوامع و ادیان گوناگون است که قدمت زیادی حتی پیش از ظهور دین اسلام دارد.
منصوری خدمت به جانبازان را مايه افتخار و مباهات دانست و افزود: جانبازان براي ما و ملت ما و مسئولان نعمت هستند كه همه بايد قدر آنها رابدانيم و براي رفع مشكلات اين عزيزان قدم برداريم.

لازم به ذکر است که این دوره آموزشي با عنوان اختلال فشار پس از سانحه، آموزش بهداشت و پيشگيري از بيماري‌هاي عفوني، خانواده و تحكيم  مباني آن و مداخله در بحران در راستای توانمندسازي و پيشگيري از گسترش آسيب‌هاي اجتماعي جانبازان  ۲۵ درصد  و بالاتر در محل سالن اجتماعات شبكه بهداشت شهرستان خدابنده برگزار شد.
شایان ذکر است که تدریس اين دوره (که سومین دوره در طول سال جاری محسوب می‌شود) را سيدرضا حسيني،متخصص اعصاب و روان برعهده داشت و پذيرايي و اهداء بسته فرهنگي از ديگر بخش‌های این دوره بود.