دهه فجر امسال ۸۱ طرح با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در خدابنده افتتاح می شود

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: در ایام دهه فجر امسال ۸۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش نسیم اشراق ایوب بیگدلی افزود: علاوه بر طرح های قابل افتتاح، عملیات اجرایی ۱۵ پروژه دیگر نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۳۸ میلیون تومان […]

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: در ایام دهه فجر امسال ۸۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نسیم اشراق ایوب بیگدلی افزود: علاوه بر طرح های قابل افتتاح، عملیات اجرایی ۱۵ پروژه دیگر نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۳۸ میلیون تومان همزمان با دهه فجر در خدابنده آغاز می شود.

وی افزود: گاز رسانی به ۱۹ روستاها با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۶۸۴ میلیون تومان، روکش آسفالت در ۳۵ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی شهرستان با اعتبار بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، احداث کانال انتقال آب در زمین های زراعی با اعتبار بیش از ۵۲۷ میلیون تومان، واحد مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای و واحد تولید خوراک دام از جمله طرح های قابل افتتاح است.

بیگدلی اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به پنج روستا با اعتبار نزدیک به سه میلیارد تومان و اصلاح و تعریض پیچ های خطرناک در قالب پنج طرح با اعتبار پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دهه فجر امسال در شهرستان خدابنده آغاز می شود.

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: امسال اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله برای تامین آب شرب، نوسازی مدارس، مکانیزه کردن آبیاری کشاورزی، آبخیزداری، بهسازی راه‌های مواصلاتی، بهداشت و درمان با افزایش ۴۲ درصدی از رقم ۵۴ میلیارد تومان سال گذشته به ۸۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی به روند روبه رشد شاخص‌های توسعه در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان در زمینه هایی همچون گازرسانی، بهداشت و درمان، نوسازی مدارس، تامین آب شرب، مقاوم سازی مسکن های روستایی، مکانیزه کردن کشاورزی، اعتبارات دهیاری ها و شهرداری ها ستودنی است.