دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی و ایثار است/رمز پیروزی ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس، تبعیت از ولایت فقیه بود

امام جمعه قیدار در نشست روشنگری و گفتمان سازی گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار و ازخودگذشتگی است و دفاع مقدس برترین فضایی است که جامعه می‌تواند به آن ببالد. به گزارش اشراق۲۴،صبح امروز در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نشست روشنگری و گفتمان سازی در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با […]

  • dscn5636dscn5635dscn5624dscn5622dscn5609dscn5607dscn5599امام جمعه قیدار در نشست روشنگری و گفتمان سازی گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار و ازخودگذشتگی است و دفاع مقدس برترین فضایی است که جامعه می‌تواند به آن ببالد.

به گزارش اشراق۲۴،صبح امروز در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نشست روشنگری و گفتمان سازی در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با حضور فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

در ابتدا اسدی مدیر آموزش و پرورش خدابنده به میهمانان خیر مقدم گفت و در ادامه حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار به ایراد سخن پرداخت و با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما باید به نسل حاضر برنامه هدفمندی ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه لازم است گنجینه‌ای از واقعیت‌ها و ارزش‌های اسلامی را به جوانان نشان دهیم تاکید کرد: پیروزی غرورآفرین ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بر متجاوزین شیطان‌صفت باید برای نسل جوان بازگو شود.

امام جمعه قیدار یادآور شد: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار و ازخودگذشتگی است و دفاع مقدس برترین فضایی است که جامعه می‌تواند به آن ببالد.
حجت الاسلام طالبی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سالگرد یک تجاوز نیست بلکه بزرگداشت یک حماسه عظیم است افزود: هشت سال دفاع مقدس مظهر و تجلی همه روحیات خوب و سازنده‌ای است که می‌تواند به حقیقت بپیوندد.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ برکات زیادی بود و ما از آن‌ها بهره بردیم اضافه کرد: در این هشت سال توانستیم عظمتی که در پرتو دفاع مقدس و ایثار ایثارگرانی که آن را بوجود آوردند را در یک برنامه هدفمند به مردم ارئه دهیم و این باعث استحکام نظام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه، رزمندگان، نیروهای نظامی و ارتش در سایه ولایت ایستاده‌اند تا مردم از نظام اسلامی بهره گیرندو این یاس و ناامیدی دشمن را به همراه دارد.

حجت الاسلام طالبی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس اوج اقتدار و توان ملت ایران را در تمام دنیا به نمایش گذاشت و تمام موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را مدیون خون پاک شهداء و ایثارگری ها جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: وظیفه ما زنده نگه داشتن ایثارگری و رشادت های رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس است که به فرموده رهبر معظم انقلاب این کار کمتر از شهادت نیست، روشنگری و آگاه سازی جوانان گام مهمی جهت مقابله با جنگ نرم دشمن است.

امام جمعه قیدار رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس را تبعیت از ولایت فقیه عنوان و بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس به تمام جهان صادر شد چرا که جنگ ما جنگ ارزش‌ها و جنگ حق و باطل بود.