دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست

فرماندارخدابنده گفت:دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست.باب اله فتحی،درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین اظهارکرد:همه کشورهای اسلامی باید دست در دست یکدیگر در مقابل صهیونیسم غاصب و متجاوز بایستند ودفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست. فرماندارخدابنده ادامه داد:تنها راه‌حل مساله فلسطین، […]

فرماندارخدابنده گفت:دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست.09باب اله فتحی،درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین اظهارکرد:همه کشورهای اسلامی باید دست در دست یکدیگر در مقابل صهیونیسم غاصب و متجاوز بایستند ودفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست.

فرماندارخدابنده ادامه داد:تنها راه‌حل مساله فلسطین، مقاومت است و مبارزه است وپیروزی ملت فلسطین در بازگرداندن حق خود، دشوارتر نیست از پیروزی‌ای‌ که ملت ایران در ایجاد جمهوری اسلامی در ایران داشت.

وی بابیان این که در راه آزادی فلسطین و قدس شریف استقامتوایستادگی وادامه دادن راه لازم است افزود:امروز آمریکا و غرب در قضیه‌ فلسطین و در بسیاری از قضایای دیگر صریحا دروغ می‌گویند.