دشمن با سیاه پوش کردن شهر ها در نزدیک غدیر،سعی در کمرنگ کردن آن دارد

امام جمعه شهر قیدار در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده با حضور ائمه جمعه و جماعات ،مسئولین ادارات ، هیئت امناء مساجد و مادحین و شعرای شهرستان خدابنده در محل دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد گفت:دشمن با سیاه پوش کردن شهر ها در نزدیک غدیر،سعی در کمرنگ کردن […]

DSC09614DSC09618امام جمعه شهر قیدار در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده با حضور ائمه جمعه و جماعات ،مسئولین ادارات ، هیئت امناء مساجد و مادحین و شعرای شهرستان خدابنده در محل دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد گفت:دشمن با سیاه پوش کردن شهر ها در نزدیک غدیر،سعی در کمرنگ کردن آن دارد.

به گزارش اشراق24،همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده با حضور ائمه جمعه و جماعات ،مسئولین ادارات ، هیئت امناء مساجد و مادحین و شعرای شهرستان خدابنده در محل دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی طالبی در این همایش، ضمن تبریک دهه ولایت گفت: : غدیر یک جریان است و ادامه دهنده ولایت رسول الله است و اگر متصل به ولایت فقیه نشود هرگز موفق نمی شود و جریان غدیر باید در زندگی مردم جاری شود.

وی با اشاره به کمرنگ بودن غدیر در جامعه تصریح کرد: عاشورا جهانی شده ولی متاسفانه غدیر جهانی نشده است و مسئله دیگر اینکه در غدیر هم شور لازم است و هم شعور و این دو باید به چشم دیده شود و در حقیقت غدیر اصل ،ریشه و هویت است که باید شناسایی شود.

امام جمعه قیدار اضافه کرد:  و اعلان عزا از سوی برخی هیئت ها و مساجد در نزدیکی های غدیر مصیبت است و اینگونه عزاداری ها را نقشه دشمن است که می خواهند غدیر را کمرنگ جلوه بدهند و باید مواظب اینچنین مکر و ح ترفندهای دشمنان بود و با پر شور برگزار کردن این مراسم باید آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

طالبی ادامه داد:غدیر هم باید مثل عاشورا جهانی شود و اگر بیست میلیون مردم در اربعین جمع می‌شوند، باید برای غدیر هم چنین شوری در سراسر جهان ایجاد شود چون که هیچ عیدی از نظر ارزش و اعتبار به این عید نمی رسد لذا مسلمانان و بویژه شیعیان باید این روز

وی سپس به اسیب شناسی عاشورا پرداخت و گفت:اختلاف افکنی بین اهل تسنع و تشیع،تبلیغات گسترده علیه مراجع و بزرگان دین و همچنین ترویج سکولاریسم پنهان در عزاداریها بخشی از اسیب های عاشورا است.

ولی اله ابراهیمی رئیس ستاد امر به معروف شهرستان خدابنده نیز در این برنامه گفت:عيد غدير،بزرگ ترين عيد پيروان اهل بيت(علیهم السلام) و فرصت مناسبي براي ياد آوري پيمان مقدسي است که همه ما در برابر امامان معصوم(علیهم السلام) و به ويژه امام عصر(عجل الله تعالی و فرجه) داريم و غدیر،پيمان اطاعت و پيروي بي چون و چرا از آنان و آمادگي براي انجام رسالت بزرگي که در زمينه سازي ظهور بر عهده داريم است.