دشمنان با همه توان در حال جنگ ترکیبی علیه ملت ایران است/مراسم معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه شهرستان خدابنده برگزار شد+تصاویر

امام جمعه قیدار در مراسم معارفه مدیر مدرسه علمیه شهرستان خدابنده گفت:دشمنان با همه توان برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده و از مدت ها قبل یک جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه ملت و کشور ما آغاز کرد.

به گزارش نسیم اشراق،مراسم معارفه مدیر مدرسه علمیه برادران شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام جعفری،مدیر حوزه علمیه استان زنجان،مسئولان و طلاب و اساتید شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در این مراسم اظهار داشت: تنها راه اثر گزاری در دیگران اول مراقبت از خود است؛ تا ما اول خودمان را اصلاح نکنیم اصلاح دیگران امکان ندارد.

وی تصریح کرد: دشمنان با همه توان برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده و از مدت ها قبل یک جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه ملت و کشور ما آغاز کرد.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه امروز سکوت و بی تفاوتی به هیچ عنوان جایز و روا نیست ، افزود: در جهاد تبیین نقش طلاب و روحانیون نقش تعیین کننده است به شرطی که خودشان مجهز و مسلح به علم و تقوا بشوند، تا ما خود را مهذب نکنیم نمی توانیم دیگران را تهذیب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روحانی نباید خود را درگیر کارای اداری کند و باید فقط به فکر وظیفه طلبگی خود که همان طهارت نفس است باشد،اگر روزی تلاوت قرآن نداشتیم یا یک زیارت عاشورا نخواندیم و یا با کلام معصومین علیهم السلام انس نداشتیم آن روز باید تاسف و غصه خورد.

امام جمعه قیدار افزود: انقلاب اسلامی سال ۵۷ در ایران در وهله اول یک انقلاب فرهنگی و اعتقادی بود مردم عزیز ما با همین اعتقاد و باور عمیق به اسلام و امام با تقدیم بیش از ۳۰۰هزار شهید این انقلاب را از انواع آسیب ها و بحران های و تهاجم سخت و نرم حفظ کردند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام غفاری تجلیل و حجت الاسلام حسنی به عنوان مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان خدابنده معارفه شد.