دشمنان اسلام در صدد این هستند که ذهنیت دنیا را از سمت اسلام واقعی منحرف کنند/جلسه شورای فرهنگ عمومی خدابنده برگزار شد+تصاویر

امام جمعه قیدار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خدابنده گفت: دشمنان اسلام در صدد این هستند که ذهنیت دنیا را از سمت اسلام واقعی منحرف کنند. به گزارش اشراق۲۴،جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خدابنده با حضور مسئولان شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده برگزار شد. حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار […]

امام جمعه قیدار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خدابنده گفت: دشمنان اسلام در صدد این هستند که ذهنیت دنیا را از سمت اسلام واقعی منحرف کنند.

به گزارش اشراق۲۴،جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خدابنده با حضور مسئولان شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار در این جلسه اظهار کرد: امروز شبکه های ماهواره ای دشمن در صدد ایجاد ذهنیت بسیار غلط نسبت به اسلام در دنیا هستند و ما هم باید مراقب باشیم در ابراز عشق و علاقه نسبت به امام حسین (ع) مسیر درست را طی کنیم و ندانسته به نفع دشمنان اسلام قدم برنداریم.

وی با بیان اینکه عده ای فقط به دنبال این هستند که ظاهر دین را حفظ کنند و اصل دین را به تحریف بکشند، تاکید داشت : نباید احساسات در برپایی عزاداریها بر شناخت فلسفه حماسه حسینی و سایر جنبه ها غلبه کند.

dsc00161

امام جمعه قیدار در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز داشت : یکی از اهداف دشمنان اسلام این است که ذهنیت دنیا را از سمت اسلام واقعی منحرف کنند.

وی همکاری و بهره گیری از تمامی ظرفیتهای مجموعه های مختلف از قبیل سپاه و بسیج،تبلیغات اسلامی،فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش،دانشگاهها و… را در جهت ترویج فلسفه قیام و حماسه حسینی مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام بیگدلی رئیس تبلیغات اسلامی خدابنده نیز در این جلسه به موضوع طلاق اشاره کرد و به بیان مطالبی درباره پیشگیری قبل از درمان پرداخت و گفت؛ آسیب جامعه کنونی سرعت عمل  در بازه زمانی قبل از عقد است و تفکر غلط”در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست”،  که متاسفانه در این فرصت کوتاه فرصت لازم برای شناخت خانواده ها فراهم نمی شود و ازدواج سطحی صورت می گیرد و تجربه ثابت کرده است که زندگی دیگر قابل بازگشت نیست و بحث طلاق از طرف زوجین صورت می گیرد و ضربه سنگینی هم به خانواده ها و هم سیستم قضایی وارد می آورد که راهکار این آسیبها، تغییر نگرش مردم و فرهنگ عمومی جامعه است.

dsc00157