دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری هشت سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی با اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش نسیم اشراق،سرهنگ محسن غنیمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به منظور کشف سرقت های اماکن خصوصی با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس […]

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری هشت سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی با اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق،سرهنگ محسن غنیمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به منظور کشف سرقت های اماکن خصوصی با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی نسبت به انجام گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی اجرایی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح هشت سارق دستگیر شده و در تحقیقات پلیسی به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند که اموال مسروقه از متهمان کشف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ غنیمتی از شهروندان خواست به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند، تا امکان سرقت از سارقان سلب شود

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده همچنین با تاکید بر تلاش پلیس برای حفظ امنیت شهروندان گفت: با اجرای طرح عاصفات، مناطق آلوده این شهرستان پاکسازی و ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد

وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت، توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری و پاسگاه‌های تابعه، پس از هماهنگی با مراجع قضایی، به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ غنیمتی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح اظهار داشت:در اجرای این طرح عوامل انتظامی موفق به کشف یک دستگاه سمند و ۱۰ دستگاه موتور سیکلت سرقتی شده و در این راستا پنج نفر سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، نا امن کردن فضا برای سارقان و مخلان امنیت بوده و اجرای آن به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.