درگيري مسلحانه درساختمان نيروي دريايي آمريکا در واشنگتن+تعداد کشته‌ها به 12 نفر رسيد

ثبیربه نقل از شبکه «سي‌ان‌ان» درگيري مسلحانه در واحد فرماندهي نيروي دريايي آمريکا در شهر واشنگتن به مرگ دستکم 12 نفر منجر شده است. چندين نفر ديگر از جمله يک افسر پليس و يک نگهبان نيز در اين حادثه زخمي شده‌اند. اين آمار را رئيس پليس واشنگتن تائيد کرده است. پليس واشنگتن اعلام کرده است […]

ثبیربه نقل از شبکه «سي‌ان‌ان» درگيري مسلحانه در واحد فرماندهي نيروي دريايي آمريکا در شهر واشنگتن به مرگ دستکم 12 نفر منجر شده است. چندين نفر ديگر از جمله يک افسر پليس و يک نگهبان نيز در اين حادثه زخمي شده‌اند. اين آمار را رئيس پليس واشنگتن تائيد کرده است.

پليس واشنگتن اعلام کرده است که احتمالا دو تيرانداز در اين حادثه شرکت داشته‌اند. يکي از تيراندازها احتمالا در طبقه چهارم ساختمان است. وي خود را در يک اتاق محبوس کرده و همچنان به تيراندازي ادامه مي‌دهد. بنا بر اعلام وزارت دفاع آمريکا، يکي از تيراندازان کشته شده است.

در پي اين درگيري مسلحانه پروازهاي فرودگاه «ريگان» اين شهر به حالت تعليق درآمده است. بالگردهاي پليس و نيروهاي امدادي در آسمان شهر و بر فراز محل حادثه به پرواز درآمده‌اند. بالگردهاي امداد افراد حاضر در محوطه ساختمان نيروي دريايي را خارج کرده‌اند.

تصاوير از شبکه‌هاي اجتماعي دريافت شده و مورد تائيد کامل نيست

بنا بر اعلام نيروي دريايي آمريکا، در حال حاضر حدود 3 هزار نفر در اين ساختمان حضور دارند. در پي اين حادثه تيراندازي 10 مدرسه شهر واشنگتن نزديک به محل حادثه در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند. پليس از افراد حاضر در ساختمان خواسته است در برابر حمله احتمالي موضع بگيرند و از تيررس خارج شوند. منابع خبري همچنين گزارش داده‌اند که «باراک اوباما» رئيس‌جمهور و «چاک هيگل» وزير دفاع آمريکا مستقيما از روند عمليات اطلاع مي‌يابند.