دانش آموزان خدابنده به اردوی راهیان نور اعزام شدند

کاروان ۱۶۵ نفری دانش آموزان شهرستان خدابنده به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شد. به گزارش نسیم اشراق،کاروان ۱۶۵ نفری دانش آموزان شهرستان خدابنده به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شد. درمراسم اعزام این دانش آموزان که از محل سالن اجتماعات آموزش وپرورش شهرستان خدابنده  برگزار شد ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در […]

کاروان ۱۶۵ نفری دانش آموزان شهرستان خدابنده به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش نسیم اشراق،کاروان ۱۶۵ نفری دانش آموزان شهرستان خدابنده به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شد.

درمراسم اعزام این دانش آموزان که از محل سالن اجتماعات آموزش وپرورش شهرستان خدابنده  برگزار شد ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در این مراسم در سخنانی اظهارداشت: شهدا معلمان شجاعت و ایثار ما هستند  و دانش آموزان باید بدانند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس چه فداکاری هایی را انجام داده اند.

علی اسدی با اشاره به اهداف اردوهای راهیان نور گفت: این اعزام‌ آثار و برکات مثبتی از جمله آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در بر داشته است.

در ادامه این مراسم دانش آموزان پس از عبور از دروازه قرآن در قالب ۴ اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند .

یاد آور می شود مدت سفر کاروان راهیان نورشهرستان خدابنده سه روز است که دانش آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، فاو و یادمان شهدای عملیات های غرورآفرین هویزه، والفجر و شهدای گمنام اهواز بازدید می کنند.