دانش آموزان خدابنده با اهداف باشگاه نانو آشنا شدند

کارگاه آموزشی دانش آموزان دوره دوم متوسطه و پایه نهم با موضوع نحوه شرکت در المپیاد نانو و اهداف باشگاه نانو به همت کارشناس گروههای آموزشی و مدیر پژوهشسرای شهید شهریاری خدابنده در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار شد. به گزارش اشراق۲۴،کارگاه آموزشی دانش آموزان دوره دوم متوسطه و پایه نهم با موضوع نحوه شرکت […]

کارگاه آموزشی دانش آموزان دوره دوم متوسطه و پایه نهم با موضوع نحوه شرکت در المپیاد نانو و اهداف باشگاه نانو به همت کارشناس گروههای آموزشی و مدیر پژوهشسرای شهید شهریاری خدابنده در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار شد.

به گزارش اشراق۲۴،کارگاه آموزشی دانش آموزان دوره دوم متوسطه و پایه نهم با موضوع نحوه شرکت در المپیاد نانو و اهداف باشگاه نانو به همت کارشناس گروههای آموزشی و مدیر پژوهشسرای شهید شهریاری خدابنده در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار شد.

در این دوره آموزشی و توجیهی که با حضور مدرسین کشوری باشگاه نانو برگزار شد شرکت کنندگان با شیوه های شرکت در المپیاد نانو آشنا شدند. فرهاد مولایی کارشناس گروههای آموزشی در باره اهداف این کارگاه اظهارداشت:

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فعالیتی است که ابتکار برگزاری آن متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی و سوق‌دهی آنها به حوزه فناوری‌های نوین وکمک به پیشتازی ایران در آموزش پایه فناوری نانو می باشد که در شهرستان خدابنده امروز این ابتکار را شاهد بودیم.

وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری این کارگاهها زمینه علاقمندی دانش آموزان به فناوری نانو را فراهم کنیم